Mikyška Jiří Ing. Ph.D. - [01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 22
- Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Přátelskou a přece účinnou formou vás naučí sčítat řady, rozhodovat o jejich konvergenci či divergenci, integrovat a tančit salsu. Výborná atmosféra v hodinách i mimo ně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobrá nálada a připravenost ku pomoci ve spojení s dobrým vedením cvičení dělají z pana Mikyšky skvělého průvodce letním semestrem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělý přístup ke studentům, ochota poskytovat konzultace, zábavná cvičení, průběžné malé testy, podpora u tabule.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi přátelský přístup, ochota pomoci, vysvětlit, pomoci u tabule, když se člověk ztratí anebo když vůbec netuší.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
trpělivost, nadšení, zkušensti, ochota, ...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vždycky, když vidím pana Mikyšku vysvětlovat matematiku, vzpomenu si, proč jsem ji šla studovat. Má perfektní teoretickou orientaci, ale hlavně skvěle vysvětluje a je vidět, že ho to baví. Každé cvičení mělo pozitivní atmosféru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Připravenost, ochotu pomoci, vtipnost a to, že nás skutečně dokázal připravit na zkoušku. Dále se mi líbila příjemná atmosféra na cvičeních, testíky na začátku hodiny se staly docela vítanými, neboť signalisovaly, co člověku jde, a co nikoliv. Také oceňuji snahu (úspěšnou), aby všichni chodili k tabuli se stejnou četností.Jan Mazáč
-
Srozumitelný výklad, občas proložený nějakým vtipem. Ochotný se vám věnovat i po odpolednech.Michal Tichý
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
bude-li vše při starém, nic se nezkazístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vůbec v ničem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Na konci se nestíhá..studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Perfektní byli malé testíky: i když si člověk myslel, že už tomu rozumí, vždy se našla skulinka, kterou bylo možné napravit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Platí převážně pro vyšetřování konvergence řad - dost energie se dávalo do kritérií, které jsme nakonec nepotřebovali tolik, jako umění podívat se na to bez kritérií. Bylo by lepší pocvičit to.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Osobně bych uvítal ještě více procvičit aplikaci mocninných řad, ale to je spíše nepodstatný detail.Jan Mazáč
-
Rozhodně je potřeba doma počítat, především co se týče číselných a mocninných řad.Michal Tichý
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 29 % [5]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 22 % [2]: středně obtížný
- 4 : 66 % [6]: lehký
- 5 : 11 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 21 % [3]: Slovní odpověď