[01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 44
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 44 studentů.
- Ukončilo předmět: 27 studentů.
- Průchodnost: 61 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Krásný matematický předmět, kde se člověk naučí integrovat (zatím jen v R a v jedné dimenzi, ale zato velmi důkladně), seznámí se (opět velmi do hloubky) s číselnými řadami a navíc se setká s Taylorovým rozvojem. Vše do sebe v průběhu semestru krásně zapadá a člověk vidí, jak se buduje celý integrální počet.Jan Mazáč
-
Jeden z nejdůležitějších předmětů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Řady, integrální počet, aplikace analýzy, to vše v jedinečném a neopakovatelném podání prof. Pelantové - kdo nezažil, neuvěří a nedocení. Bavit vás bude celý semestr a odnesete si mnohé.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Samozřejmě kostra letního semestru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Díky skvěle napsaným skriptům p. Pelantové se z matematické analýzy stává vskutku zajímavý předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělý předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pro mně o dost náročnější (ale i zajímavější) látka než v zimním semestru. Je třeba snažit se už od začátku semestru a hodně pomůže mít uznané příklady u zkoušky za průběžné testy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět dobře navazuje na první semestr. Je dobře přednášen i cvičen.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
I když ostatní předměty byli také zajímavé, MAA bych označil jako nejlepší, nejzajímavější, nejnáročnější a nejčastější předmět semestru. Zlatá křída je určitě zasloužená. :-)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování analýzy ze zimního semestru, náročnost přibližně stejná. Na áčku je pořadí jiné než na béčku, integrovat se začne až po polovině semestru, navíc je Taylorův polynom a mocninné řady, hlavně se ale oproti béčku méně počítá - nebo jinak, počítá, ale důležité není mít napočítáno, ale přijít na řešení nového problému pokud možno z teorie.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Náročnost vysoká, znalost MA1 nutností.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.42
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [8]: 1 (výborně)
- 2 : 25 % [3]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 91 % [11]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká