Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. - [01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 88
- Procento hodnotících: 12 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
20 % [2] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
10 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
20 % [2] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
10 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Dať analýzu na skoro ráno asi demotivovalo veľkú časť ľudí sa tam vôbec ukázať. Na druhej strane, kto už prišiel, bojoval s tým, aby nespal - aby bolo vidno premietané veci, v učebni bolo šero a boli sme chvíľu po zobudení. No nepodriem si...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
To raní vstávání k tomu prostě patří.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednášky z Analýzy od 7:30 jsou prostě děsivé. Člověk ví, že zkouška z analýzy je peklo, u počítání člověk stráví drtivou většinu času semestru a ještě má chodit na přednášky tak brzy. Masakr.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
matematická analýza v 7:30 je vražednástudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Až na to, že byly v 7:30, tak super! Poštův humor je nepřekonatelný.Barbora Pánková
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
prezentace, vlastní zápiskystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Poznámky docenta Poštu, boli tom kompletne obsiahnuté veci z prednášokstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skriptá s príkladmi od doc. Poštystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky (na přednášce se probere někdy něco (Cantorova věta apd.), co není v poznámkách, které doc. Pošta měl vyvěšeny na stránkách) + poznámky doc. Pošty, které obsahují jak většinu vět, tak i srozumitelně vyložené důkazy. Určitě doporučuji na počítací část sehnat si Analýza v příkladech 2 od doc. Pošty a spočítat je jednou ve směru, jednou v protisměru, diagonálně, a ještě jednou opakovat. U zkoušky oceníte.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Veľmi mi pomohla zbierka od Iľja Černého - kalkulus, v ktorom som prepočítala vyše 1000 príkladov a wolfram. Odporúčam!Adela Nováková
-
Skripta od Pošty.Barbora Pánková
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
První termíny byly stravitelné (Žádná konvergence!) S každým dalším termínem se obtížnost zvyšovala.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Skúška bola určite jednoduchšia ako v prvom semestri, takisto treba mať štastie na zadanie a spočítaných veľa príkladov ak chytíte príklad, ktorý ste už počítali tak skúšku ľahko zvládnete, v opačnom prípade je to trápeniestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skládal jsem zkoušku v předtermínu. Teoretická část byla v pohodě, to člověk prostě musí na zkoušku nadrtit, každou větu, definici. Příklady jsou mnohem větší zážitek, kde člověka napadne řešení nebo ne.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Písomka bola za 100 bodov. Ak človek vynechal v nejakej definícii, za 20 bodov, nejaké slovíčko, síce aj keď dôležité, sťahovalo sa všetkých 20 bodov.Adela Nováková
-
Lehce neobjektivní, první termíny jsou nejjednodušší.Barbora Pánková
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Je vidět, že tomu opravdu rozumí. Poznámky dostupně na webu se hodí.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
pripravenosť na prednáškystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji to, že doc. Pošta má svůj vlastní přístup k vedení přednášky. Myslím, že jeho varianta přednášení "nejdřív integrály, potom řady" byl výhodný v tom, že jsem si někdy ušetřili práci u dělání důkazů apd.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přísný, ale spravedlivý. Taky je vidět, že pracuje na zlepšení předmětu. Úžasné zápisky z přednášek v LateXu!studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
humor, tempo řeči, snaha vysvětlit, přístupnost vlastních skriptíčekstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
,,Poštovský " humor bez ktorého by nebola analýza analýzou na Jaderke.Adela Nováková
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Bohužel, ne vždy dokáže věci vysvětlit tak, aby to pochopil i rozespalý student na přednášce v 7:30.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
miestami rýchly výkladstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Obtížnost jednotlivých termínů je opravdu velmi nevyrovnaná.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
doc.Pošta písal velmi rýchlo a v 90% zápiskov na tabuli písal na práve zotretú mokrú tabuľu, čo sa vôbec nedalo čítať a to som sedávala v prvej alebo druhej rade.Adela Nováková
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 13 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [6]: 90%-100%
- 2 : 20 % [2]: 75%-90%
- 3 : 10 % [1]: 50%-75%
- 4 : 10 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 28 % [4]: Skripta
- 3 : 7 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 7 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [5]: 2
- 3 : 20 % [2]: 3
- 4 : 10 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [3]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: Slovní odpověď