Všechny komentáře učitelů
14101
Fučík Radek Ing. Ph.D. Předmět: Matematika 2 (01MAT2) (k předmětu a své roli) 2016-11-10 14:53:24
Děkuji za milé komentáře. Font na tabuli lze zvětšit vhodným usazením posluchačů v posluchárně ;)
Fučík Radek Ing. Ph.D. Předmět: Matematická analýza A4 (01MAA4) (k předmětu a své roli) 2016-11-10 14:55:24
Děkuji za milé komentáře. S "FTP" nemáme jakožto vyučující nic společného, dokonce ani přístup - (mimochodem, je s podivem, že něco takového fakulta vůbec provozuje).
Pártl Ondřej Ing. Předmět: Matematická analýza B2 (01MAB2) (k předmětu a své roli) 2016-11-10 15:06:28
Děkuji za Vaše komentáře. Je škoda, že jste mi své připomínky nesdělili přímo (nejlépe v průběhu cvičení, když jsem se Vás na ně ptal), protože by mě zajímalo, jak jsou myšleny. Připadá mi, že někteří z Vás navštěvovali jiná cvičení než já. Ještě dodám, že od třetího týdne cvičení až do konce jsme (na Váš požadavek) látku probírali tak, že jsme důsledně postupovali od nejjednodušších případů ke složitějším a podrobně procházeli jednotlivé techniky pro počítání, přestože si toho někteří z Vás, zdá se, nevšimli. Při tomto stylu výuky jsem samozřejmě drtivou většinu příkladů vybral dopředu. Nevím o tom, že by v zápočtových testech byly typy úloh, které se neprobíraly (zúčastnil jsem se všech cvičení).