[01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 26 / 150
- Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 150 studentů.
- Ukončilo předmět: 59 studentů.
- Průchodnost: 39 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
-
Nejtěžší předmět druháku.Aleš Suchomel
-
Pokračování analýzy ze zimy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
předmět víceméně stejný jako MAB1, takže jeden z největších strašáků semestrustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nebyla to sranda, ale šlo to zvládnout.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Po zvládnutí analýzy 2 som si objednal najzaslúženejšie pivo v mojom živote. Ťažký a potrebný predmet.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Náročný předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nutné zlo, ale co se dá dělat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejdůležitější předmět 2. semestru.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Těžší předmět prvního ročníku, náročné, ale s tvrdou přípravou zvládnutelné.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Asi nejnáročnější předmět prvního ročníkustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Peklo pokračuje, tentokrát se o něj pan docent Pošta postará prostřednictvím zlovolných integrálů a podivných řad.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Doporučuji příklady ze sbírky procvičovat postupně během roku. Nakonec vám stejně nic jiného nezbude a ušetříte si práci ve zkouškovémstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Matematická analýza je nejtěžší zkouška celého prvního ročnníku. Narozdíl od zimního semestru zde není možnost nechat si uznat praktickou část zkoušky za výsledky testů, nebo mít plusové body z teoretických úloh. Zde je zkouška z teorie i z příkladů najednou a nikdo není ve výhodě. Navíc je při zkoušce vyžadována naprostá přesnost při formulacích a výpočtech. Ten, kdo se dostatečně neučil v průběhu semestru může počítat s celými prázdninami ztrávených u skript.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Lepe srozumitelne nez MAN1studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Náročný předmět, vyžadoval hodně domácí přípravy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nutné zlo.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Okleštěnější verze analýzy 2studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velice dobre probrane integralystudijní průměr: neuveden
-
Tento předmět se dost hodil v ostatních předmětechstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Náročná matematika odpovídající této fakultě.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Prostě analýza. Takové ty důležité věci jako integrální počet... Vopich maximální se to učit, ale je to potřebastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Analýza.. k tomu není co dodat.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [26]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 23 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 61 % [16]: 2
- 3 : 7 % [2]: 3
- 4 : 7 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 73 % [19]: ano
- 3 : 15 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká