[01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 39
- Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 39 studentů.
- Ukončilo předmět: 30 studentů.
- Průchodnost: 76 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
StrašnýLibor Bakajsa
-
Predmet je veden naprosto zmatecne. Prednasky jsou prilis dlouhe a nezajimave. Prezentace jsou skladany velmi narychlo a cvicici si nejsou sami jisti, jestli ten den cvici. Je naprosto nepochopitelne, ze je takto pokazeny predmet soucasti studijnich planu v nezmenene podobe jiz mnoho let. Predmet by se dal udelat velmi zajimave, ale to se bohuzel nedeje.Petr Vála
-
Dobrý předmět, poměrně praktický, není rozhodně náročný. Až na materiály, to je katastrofa. "Choďte na přednášky" není moderní učící materiál a neefektivitu demonstrují všechny dostupné studie a experimenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jako úvod do technik práce s obrazem dobré, ale opravdu spíš jen jako přehled. Fourierova transformace ve 2D, registrace obrazu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Probíraná látka je velice aktuální a proto je dobré, že jí přednáší a cvičí lidé z UTIA. Avšak kvalita přednášek a hlavně pak prezentací je nízká. Nejedná se však pouze o vizuální stránku věci, ale i tu faktickou. Prezentace postrádají jednotný vzhled, obrázky jsou často nízké kvality, střídá se anglický/český jazyk a hlavně obsahují faktické chyby, které nebyly z předchozích let opraveny. Na začátku se vyžaduje určitá intuitivní znalost Fourierovy analýzy, která byla doposavad přednášena převážně teoreticky. Cvičení, která jsou součástí předmětu, probíhají na počítačích a celkově jsou tou lepší částí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky jsou ok, ale cvičení byla super - tam se toho člověk naučil opravdu hodně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi velmi užitečný předmět, jenže přednášky vcelku na nic. Přišlo mi, že se děsně přeskakuje od teorie k praxi. Nedokázala jsem se pořádně chytit a udržet aspoň půl hodiny a to už jsem jistý základ měla.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy zpracování obrazu, které se jistě bude hodit každému. Hlavně cvičení, kde si člověk může v Matlabu sám vyzkoušet, jak se například "jednoduše" detekují hrany v obrazu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 2.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 25 % [2]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 12 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 87 % [7]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká