Zitová Barbara RNDr. Ph.D. - [01ROZ1] Zpracování a rozpoznávání obrazu 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
12 % [1] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
37 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
57 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
42 % [3] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.86
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Opravdu mě v 7:30 nezajímá osobní život paní doktorky. V takovou dobu jsem rád, že jsem a chci tu přednášku mít za sebou co nejrychleji.Libor Bakajsa
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Nehodnotím paní Zitovou, ale toho cvičícího, kterého měla matlabovsky pomalejší skupina. Všechny cvičení probíhala dobře, materiály k nim byly skvělé (na rozdíl od těch k přednášce). Cvičící byl fajn.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
-
hlavně vlastní zápisky, poznámky nějakého úžasného studenta alias nejlepší dostupná skripta, případně googlestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Našla jsem nějaká skripta na internetu od našeho cvičícího a tam bylo všechno hezky popsáno. Pak jsem se učila z vlastních poznámek a prezentací ze cvičení a z přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poskytnuté prezentace, Google.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vytvořil jsem si vlastní zápisky z přednášek, ale jejich kvalita odpovídala kvalitě přednášek. Poskytnuté materiály byly nedostačující, přesněji byla to pouze vykuchaná prezentace, která informační hodnotou moc nepřesahovala sylabus předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky, internet, šíleně nedostatečné prezentace z různých let a neaktuálních přednášek. Tohle je velká vráska na celkem dobrém předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Učil jsem se z té knížky na kterou se odkazují na svém webu. Je to asi jediný rozumný materiál, kde nejsou polovičaté informace (ne ani na přednáškách bych se to nedozvěděl).Libor Bakajsa
-
Digital Image Processing, prezentace jsou v tomto ohledu k nicemuPetr Vála
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Dostanete 3 příklady v matlabu, velmi jednoduché. Například rozdělit obrázek na 4 kvadranty a ty přeházet, zobrazit Fourierku. Pak dostanete 2 otázky z teorie. Já měl asi za 5 minut hotovo, paní Zitová byla hodná a objektivní.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkoušel mě Adam Novozámský. Dostali jsme několik otázek k vypracování. Zkoušející to s námi prošel, přeptal se, aby zjistil, zda tomu fakt rozumíme a dostali jsme áčko. Pohodová zkouška :-)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkoušky se konaly v budově UTIA v Ládví. Probíhali v klidné atmosféře. Jejich součástí byla i praktická část, kdy student programoval jednoduché operace s obrazovými daty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vyberete otázku odpovíte a jdete. A nebo neodpovíte a přijdete příště :)Libor Bakajsa
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Lidskost, dobré vyjadřování, rozumné vystupování.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkušenosti s přednášenou látkou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Znalosti, znalosti, znalosti a zkušenosti z praxe. Lidský přístup, zpestřování přednášek storkami ze života. Člověk se alespoň probral a uvědomil si, že přednášející je taky jenom člověk.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V dané oblasti má jistě přehled.Libor Bakajsa
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
Dodat lepší materiály. Je jich k image processingu tuna, tak proč něco nevypíchnout a neřídit se tím. Zmínit několik knih na začátku přednášky je nedostatečné (a alibistické).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prezentace by ze všeho nejvíc potřebovala strukturalizovat. Tápala jsem, co k čemu ještě patří a co už ne. Předmětu chybí pořádná skripta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky byly dost unavné/nudné. Škoda, protože témata přednášek byla dost zajímavá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Sjednotit styl prezentací, opravit faktické chyby a celkově osvěžit předmět, který je přednášen stále stejně špatně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vhodné by byly detailnější a konzistentnější materiály pro studenty. Občas s nich bylo zřejmé téma a možná princip, ale ne už třeba použití nebo implementace metody a detailnější teoretický popis.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nulova zajimavost, prednasi stylem "tady to jsem nenapsala do prezentaci, aby si to mohli napsat jen ti, ktere jsem timto donutila na ni prijit"Petr Vála
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení mi přišla celkově na dobré úrovni.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 90%-100%
- 2 : 42 % [3]: 75%-90%
- 3 : 14 % [1]: 50%-75%
- 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 35 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 71 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 28 % [2]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 57 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 42 % [3]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký