[16IDOZ] Integrující dozimetrické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 20
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 20 studentů.
- Ukončilo předmět: 18 studentů.
- Průchodnost: 90 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Probíraná látka mě velmi bavila a proto jsem se donutila jezdit na 7:30 do Tróji a psát si poznámky, za což jsem si při přípravě na zkoušku udělila nejednu pochvalu :-D Škoda, že přednášky byly poněkud monotónní a občas sklouzávaly k suchým výčtům parametrů a použití.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět se zabývá pasivními detektory, které se používají v dozimetriistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět je asi důležitý pro dozimetriky, ale mě jako rad. fyzika moc neoslovil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Užitečný obsah předmětu. Zkouška je poměrně jednoduchá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nebylo by na škodu, obnovit slidystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 80 % [4]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká