Ambrožová Iva Ing. Ph.D. - [16IDOZ] Integrující dozimetrické metody
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 18
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
50 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
50 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Vlastní zápisky, skripta, prezentace. Skripta jsou perfektní! Hlavně mám ráda ten vintage style - skripta psaná na stroji :-)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta a poskytnuté prezentace.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastní zápisky + prezentace z přednášekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Paní Ambrožová je velmi milá, když vidí, že student tápe, trošku napoví, naťukne. Zkouší pečlivě a áčko nedá jen tak pro nic za nic.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška není jednoduchá, což je dobře. Zkoušející je objektivní.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška není příliš náročná. Zkoušející je příjemná a objektivní.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Přednášky jsou dobře strukturované a lze se z nich bez problémů naučit na zkouškustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vynikající znalosti a vlastní zkušenosti. Zpestření přednášek ukázkou dozimetrů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobré prezentace.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Prezentace jsou v celku dobré. Nemám ráda střídání angličtiny a češtiny. S angličtinou nemám nejmenší problém, klidně ať jsou prezentace v ní, ale střídání jazyka na mě dělá dojem, že přednášející přípravu odbyl. Přednes je monotónní a uspávací, to už ale tak asi patří k nátuře paní přednášející.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášející by měla výrazně zlepšit svůj výklad, byl příliš tichý, pomalý a navíc v něm dělala dlouhé pauzystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hovořit míň "akademicky" a víc pedagogicky. Nedělat takové pauzy mezi větami, nemluvit tak monotónně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkusit přednes trochu oživit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 3.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 50 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5