Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 22 / 74
- Procento hodnotících: 29 %
Celkové hodnocení [21]
1: |
|
80 % [17] |
2: |
|
19 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [21]
1: |
|
80 % [17] |
2: |
|
19 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Srozumitelné a zábavné. Hodně coca-coly, vtipu a házení křídy. Snad nejlepší přednášky za LS.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Byly dobře organizované, přehledné. Dalo se jim porozumět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky byly velmi užitečné a srozumitelné.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Vyplatí se chodit a ani to moc nebolí.Aleš Suchomel
-
Stand up komedie u které se toho spoustu naučíte.Jana Šošková
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
-
Látka byla odpřednášena tak výborně, že nebylo potřeba dalších zdrojů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je dobré projít si testy z minulých let, které jsou na stránkách Ph.D. Dvořákové.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Testy z dřívějších ročníků na stránkách paní Dvořákové.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápisky z přednášek doplněné drobnými poznámkami ze skript.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
používala jsem i skripta, ze kterých jsem brala hlavně názvy vět. Taky jsem v nich hledala některé podrobnosti, které se při přednášce neříkali.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Skripta paní Dvořákové, pdf soubory s příklady ze stránek pana Ambrože a paní Dvořákové.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Používal jsem skripta a fotky poznámek ostatních, poněvadž jsem nechodil na přednášky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednáška je vedena dostatečně kvalitně na to, aby byl člověk schopen udělat si dostatečné zápisky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Testy Bálkové jsou určitě úžasný zdroj, ale pozor některé typy otázek s v nich neobjevují.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zápisky + příklady od doktora Ambrožestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Super skripta, akorát chce pohlídat, aby se toho člověk na zkoušku neučil zbytečně moc.Aleš Suchomel
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
-
Tak akorát obtížná zkouška. Na projití nemusíte znát důkazy. Pokud jdete k ústní části, která je až druhý den, tak je pan zkoušející velmi milý a případně i popostrčí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Testy byly objektivně hodnocené, všechny termíny podobně obtížné. Pokud člověk učivu rozuměl, nebyl problém test zvládnout.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
podobně jako v prvním semestru - písemná část je poměrně jednoduchá, kdo chce ale lepší známku z ústní se musí velice pečlivě připravitstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Doporučuji se alespoň trochu podívat i na věci z minulého semestru. Mohou se totiž objevit u zkoušky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
První termíny jsou lehčí. Zkouška není jednoduchá (více díky podmínkám než látce), ale zvládnutelné a férová. Ústní část pohodová. Pokud aspoň něco dělat během semestru, dá se naučit za pár dní.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška odpovídající úrovni předmětu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokud se student na zkoušku opravdu připravil, neměl problém projít.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Nebylo to úplně lehké, ale vše se dalo naučit, zkouška byla objektivní.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Některé věci byli nastaveny tak, že je musel zkoušený vymyslet a nedalo se na ně přímo naučit. Jinak otázky byly jasně dané a srozumitelné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokud spočítáte typově všechny příklady a naučíte se teorii, je zkouška poměrně snadná. K ústní se jde dobrovolně další den, pouze kvůli zlepšení známky, pokud máte C a lépe.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Hranice úspěšnosti pro E (66%) mi přišla trochu vysoká.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Zvláštní známkovací systém, jednoznačně více záleží na teorii.Aleš Suchomel
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
-
Skvěle podané přednášky, vše srozumitelně zapisoval na tabuli, takže mi ke zkoušce stačilo učit se z poznámek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vše včetně důkazů srozumitelně vysvětlí a ještě k tomu zábavnou formou. Tempo je tak akorát, člověk se stihne nad přednášenou látkou zamyslet. Jeho přesné házení křídou na tabuli je nezapomenutelné. Byly to jedny z mých nejoblíbenějších hodin.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
přehledný zápis, zábavný projevstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Energii a smysl pro humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nasazení, schopnost improvizace, je nápomocnýstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Smysl pro humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Srozumitelnost. Strukturovaný výklad. Nadšení. Otevřenost. Ochota odpovědět a vysvětlit. Přátelská atmosféra. Spolupráce s publikem. Neuvěřitelný smysl pro humor.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Je vtipný a snadno se dá látka pochopit. Neztratí se ve vlastním výkladu a když už jo, tak to dokáže obrátit ve svůj prospěch. Přednášky měly dobrou strukturu a nebyly chaotickéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Oceňuji velmi záživný výklad látky na přednáškách. Přednášky pana Ambrože byly jedny z nejlepších. Srozumitelné vysvětlení celé látky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápal, není monotónní, předá veškeré znalosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Živost, spolupráci se studenty.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Srozumitelný, někdy i vtipně podávaný výklad v ideálním tempu.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Smysl pro humor, energie, nenudí.Aleš Suchomel
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
nic mě nenapadástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občas nečitelné písmo ze zadních řad.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Svou obvyklou plechovku Coca-Coly nahradil pan doktor Ambrož v začátcích semestru Kofolou. Těžko jsem to nesl.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Občas pokulhával zápis. Nebylo přesně jasné co k čemu patří.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan přednášející by mohl zlepšit hod křídou. Alespoň z poloviny případů potřeboval na zásah nějaké věty, napsané vysoko na tabuli, více než jeden hod.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
První přednášející, kde jsem si bohatě vystačil ze sešitem s poznámkami z přednášek.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [21]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [15]: 90%-100%
- 2 : 19 % [4]: 75%-90%
- 3 : 4 % [1]: 50%-75%
- 4 : 4 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [31]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [12]: Vlastní zápisky
- 2 : 16 % [5]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 9 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [20]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [21]
Průměr odpovědi: 1.19
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [17]: 1 (výborný)
- 2 : 19 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5