Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01PSL] Publikační systém LaTeX
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 39
- Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [32]
1: |
|
100 % [32] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [16]
1: |
|
100 % [16] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [16]
1: |
|
100 % [16] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
-
na prednáškach sa preberal syntax a použitie príkazov LaTeX-ustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
skvělý přednes, dokáže zaujmout, mělo by to být povinnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice kvalitní pro začátečníky i mírně pokročilé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Člověk, který už něco s \latexem prožil, je navštěvovat nemusí, nicméně i tak to byla správná přednáška.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velký přínosstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
V pořádkustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Akční, vtipný, vysvětluje srozumitelně.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
I když jste nepřišli na cvičení, tak jste si mohli danou problematiku sami zkusit doma, jelikož zadání bylo zvěřejněné na internetu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Skvělé rady a vyřešení všech problémů a chyb.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
V první řadě oceňuji skvělý humor pana přednášejícího/cvičícího. Dále se mně také líbilo, že pan doktor nechával puštěné rádio s nějakou retro stanicí, takže přehrávané pecky ze 70. a 80. let vnesly do cvičení nejenom příjemnou a odlehčující atmosféru, ale také se datlovalo do klávesnice mnohem veseleji a pěkně do rytmu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
$\emptyset$studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Kdyby pan doktor vyučoval více předmětů... Např. cvičení k předmětu Programování v Matlabu, to by pak byla jiná úroveň než nyní.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
príjemný prístup k študentom, ochota pomôcť, ak vám to nefungovalo, zmysel pre humorstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Umí látku podat a je zábavnýstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vstřícnost, vtip co vnáší do přednášek, pohodustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vtipnost, akčnost, srozumitelnost, znalost problematiky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Hlavně tedy humor, humor a humor. :-)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Otevřenost, aktuální přehled, hluboká znalost LaTeXustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pohotovost při odpovědích, komunikaci, znalost problematikystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vtip, humorstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
$\emptyset$studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
není co vytknout, on ten chaos, který v tom občas má, co probral a neprobral, dokáže zužitkovat :Dstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V ničemstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na \latex bych klidně chodil znovu, na takový, jaký byl letos. Bylo to všechno fajn.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nemám co vytknoutstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Příprava na hodiny - jen díky velké znalosti přednášejícího se dala překousnout místa, kdy promítal zastaralé materály nebo neměl materiál k promítání vůbecstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
na cvičeniach sme si prakticky overili príkazy z prednášok, na každom cvičení bola pripravená úloha, ktorú sme mali vysádzaťstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
získat zápočet je lehké: druhák - napíše v LaTeXu nějaký text, nebo testík. třeťák - ukáže BP. Já jsem nicméně zápočet nedostal, protože jsem byl líný jet kvůli jednomu kreditu v létě do školy (i když jsem Pražák :D ). I tak jsem ale rad že jsem na předmět chodil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na zápočet stačilo přinést svou rozdělanou bakalářskou práci, pan doktor Ambrož vám vlastně udělal tkovou korekturu vzhledu zdarmastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Cvičení výborně vedenostudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přepisovali jsme do \latexu texty, prošli jsme vše, co člověk potřebuje k bakalářské práci.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [8]: 90%-100%
- 2 : 18 % [3]: 75%-90%
- 3 : 12 % [2]: 50%-75%
- 4 : 18 % [3]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [16]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [16]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [16]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [16]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 12 % [2]: středně obtížný
- 4 : 68 % [11]: lehký
- 5 : 18 % [3]: velmi lehký