Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 22
- Procento hodnotících: 13 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Nuda. Prostě matika.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pro AMSM zbytečně hodně důkazů z numeriky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Přehledné zápisky na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Když byla nějaká přednáška, kde se celou dobu dělal důkaz, mohl předem říci, ať tam lidi z NME vůbec nechodí, protože důkazy znát nemusejí. Jedna přednáška byla suplovaná a to bylo hodně špatné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přišlo mi nepraktické, že pan profesor nejdříve napsal větu na tabuli, poté ji teprve přečetl a začal vysvětlovat. Pokud si člověk dělal zápisky, tak mu často uteklo ono vysvětlování, protože se v tu dobu zabýval přepisováním věty. Naopak když pan profesor psal větu na tabuli, tak přemýšlel nad tím, co je tam napsané a k čemu se to vztahuje.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 33 % [1]: 50%-75%
- 4 : 66 % [2]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký