Břeň David RNDr. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / 58
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
David Břeň, má přehled a se studenty to umí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Chápal, že z přednášky v podstatě nic nevíme, a věděl, co je podstatné znovu vysvětlit. Díky němu jsem elmu udělala. U tabule nestresoval a případně popostrčil. Bylo pro něj podstatné, abychom pochopili princip příkladu. Dokázal vytvořit uvolněnou atmosféru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičící je skvělý, vše vysvětlí, je objektivní a člověk se vůbec nemusí bát zvednout ruku a zeptat se, když něco nechápe.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Dobrá nálada, trpělivost, přátelské prostředí. Nespočítali jsme až tolik příkladů, ale vždy jsme se v nich velice pečlivě šťourali, takže jsme se lépe naučili učivo chápat a ne se jen tupě drtit příklady ze skriptstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Neměl by si tolik zamazávat kalhoty křídou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V ničem, ať zůstane takový, jaký je.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
asi mě nic nenapadástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
-
Skripta a vlastní zápisky, materiálů akorátstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisy ze cvičení a zápisy od nějakého staršího studenta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta a občas vlastní zápisky, kurz elektromagnetismu MIT.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápisky byly příliš chaotické a neúplné kvůli chaotickým přednáškám. Takže jsem se učila ze skript a z výpisek kontrolovala hloubku probrané látky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ideální pro mě bylo číst skripta a porovnávat se zápiskami.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zápisky, skripta a hodně také z "Poznámky z elmy od Tomáše Svobody", dostupné na stránkách jaderný prvák. + řešené příklady jsou občas šikovnéstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
kombinace vlastních poznámek a skriptstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
-
Jakmile člověk projde přes písemnou část, tak je skoro vyhráno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Lehčí zkouška, zkoušky s Davidem Břeněm jsou hladké.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příklady byly ze skript, případně byly lehce obměněny, takže s nimi problém nebyl. Jsem ráda, že mě zkoušel pan doktor Břeň, protože se zeptal na základní věci, nechtěl žádné šílenosti. Při zkoušce byl milý.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Příklady ne moc obtížné (+ možnost napsat je před ústní zkouškou v jiném termínu). Zadání 3 otázek a čas na jejich zpracování, často více než dostatečný. Potom krátká konzultace se zkoušejícím, doplňující otázky, opravy. Pohodový přístup, zkouška se mi zdála jednodušší než z Mechaniky - jako by byly kladeny menší nároky. Nemůžu si odpustit upozornění na opisující studenty z telefonů či taháků, je to smutné, ale možná by to měl někdo hlídat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkoušející se zeptal na tři věci a pak chtěl jen vysvětlit nějaké nesrovnalosti pokud je našel. Neodbíhal od zadaného tématu a nestalo se, že by prošel celé skripta.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan Břeň se ukázal klasicky jako pohoddářstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Student dostane asi 3 otázky, vypracuje je v téměř neomezeném čase, pak se zkoušející ptá. Pro mě byla zkouška náročná, ale měla jsem malý základ ze střední školy.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Měla jsem Břeně, takže zkouška probíhala v pohodě.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Velká volnost ohledně docházky a zápočtu, ne ke škodě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Důležité, hodilo se ke zkoušce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 4 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 47 % [10]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 92 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 60 % [3]: středně obtížný
- 4 : 40 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký