[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 28 / 220
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 220 studentů.
- Ukončilo předmět: 93 studentů.
- Průchodnost: 42 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
-
Fyzikální předměty jsou vždycky zvláštní...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Chaoticky vedené přednášky, ze kterých si moc neodnesete, a ještě se nestihne probrat všechno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
je potřeba, aby cvičící doplňoval stručný výklad pro probíranou látkustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nakonec docela zajímavé.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět byl velice zajímavý, občas ale náročný na pochopení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Za předmět bylo stejně kreditů jako v LALA, ale předmět se mi nezdál srovnatelně náročný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Chaos.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky byly často chaotické a často nebylo jasné, které téma zrovna probíráme. Při cvikách to bylo jasnější ale některé příklady by se zasloužili důkladnější probrání, možná i jednodušší řešení. Testy mi přišly trochu těžší a z látky probrané na cvikách se vždy nedalo na ně sto procentně připravit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Úvod do elektromagnetismu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Trochu mě naučil pracovat s operátorem nabla, ale jinak mi předmět nic moc nedal. Látka je svým pojetím až příliš vzdálená jakékoli praxi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nezbytný předmět. Hodně složité matematiky, dlouhá odvozování, ne zas tak zajímavá látka.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pohled na jevy z většiny známé z života s celkem velkým mnžstvím teorie.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavý ale poměrně náročný předmět. Vyplatí se znalosti ze střední a v průběhu semestru se neustále udržovat v obraze.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Je to chaos než se to člověk naučí, pak už to jde.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Velice zajímavá a důležitá látka. Škoda, že její abstraknost je až astronomická.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy elektřiny a magnetismustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavý předmět. Často bývá strašákem studentů, ale ve finále tak hrozný není.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
předmět je zajímavý, nicméně je ze začátku poněkud náročné zorientovat se v matematice, která se používá při odvozování vztahůstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
napln predmetu bez problemustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý předmět, jeden z těch náročnějších.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nevím.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ve stejném duchu jako mechanika, nový matematický aparát, který je klíčemstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
jeden velký zmatekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavý není jednoduchý předmětstudijní průměr: neuveden
-
Náročnost předmětu odpovídá nastaveným laťkám na fakultě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velice zajímavý předmětstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Veselý předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [28]
Průměr odpovědi: 2.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 17 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 39 % [11]: 2
- 3 : 39 % [11]: 3
- 4 : 3 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
Průměr odpovědi: 1.23
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [21]: ano
- 3 : 14 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká