Jex Michal Ing. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 13
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
20 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Nikdy nepřišel pozdě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ochota poskytnout konzultace, jasný výklad. Navíc se stihly téměř všechny příklady. Když už člověk na cvičení nestíhal tempo, měl to aspoň v sešitě a mohl si ušetřit spoustu práce na přípravu u zkoušky. Co se týká zápočtu, příklady jsou na první pohled děsivé, ale kdo se trochu orientuje v teorii, snadno úlohy "rozkóduje" a najednou je to děsně easy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokud zvládáte teorii zápočet není velký problém.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
hodně propočítaných příkladů, dobrý materiál ke zkoušcestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Větší zapálení do vysvětlování. Měl jsem pocit, že se při cvičeních trápí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Integrály...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 20 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 40 % [2]: obtížný
- 3 : 60 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký