Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01BSEM] Seminář k bakalářské práci
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 38
- Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.62
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Vstřícnost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Kvalitní rady, objektivní kritika.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ochotastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Být více kritický k prezentacím studentů. Komentář - tohle se mi líbí - je sice milý, avšak studentovi vůbec nepomůže.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Ústní projev.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Mělo by se koncipovat tak, aby si z toho student odnesl víc, než ví dopředu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.62
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 37 % [3]: středně obtížný
- 4 : 50 % [4]: lehký
- 5 : 12 % [1]: velmi lehký