Tolar Jiří prof. Ing. DrSc. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 86
- Procento hodnotících: 11 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
22 % [2] |
2: |
|
55 % [5] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
11 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
22 % [2] |
2: |
|
55 % [5] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
11 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Velmi přínosné a zajímavé! Možná poslední téma trochu souvisleji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Až na poslední kapitolu byly přednášky srozumitelné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
podstatně lepší než VOAFstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Lepší než VOAF (ale ne o moc).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Zápisky bohatě stačí - vše podstatné je řečeno na přednášce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta v kombinaci se zápisky postačují bohatě.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
všechno, co šlo - i ta děsivá tlustá skripta jsou vlastně docela dobrá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápisky, skripta.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápisky spolužáků, lehce Štollar.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
Zkoušející okamžitě pozná, jestli to umíte, nebo ne. Ač si můžete myslet, že je neobjektivní, opak je pravdou. Podle písemky dá první otázku (většinou něco základního) a buď víte, nebo ne. Pak se můžete propracovat k složitějším otázkám. Pokud máte o předmět zájem a pochopili jste základy, máte vyhráno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška je jednoduchá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byly typicky dvoukolová ( písemná a ústní část ). U ústní se pak profesor Tolar ptal především na příklady z písemné části, které byly chybně řešeny.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zbytečné mluvit. Podívejte se do předchozích ročníků ankety.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla neobjektivní. Ústní část trvala ani ne 5 minut a nepadlo prakticky nic z látky TEF2. Prošli jsme pouze letmo Hamiltonův princip (tedy náplň TEF1) a to bylo vše. Když to navíc porovnám se zkušenostmi mých spolužáků, musím konstatovat jediné: je jedno, jestli se na teorii připravujete 10 dní nebo 1 den. Stejně před vás přistane nějaký náhodný pojem a o známce rozhodne počet bodů z písemky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Obrovské spektrum znalostí a široký přehled v celé fyzice, přiměřené tempo výkladu, vše, co je řečeno je zároveň (krásně) napsáno a je zkoušeno jen to, co se probere.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
to že probíranou látku dokonale sám ovládá a ví o čem mluvístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeho přehled, je zajisté vynikající ve vědecké sféře, také zřejmě dobrý vedoucí prací. Má hodně zkušeností.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
-
mírně bych ocenil větší přehlednost zápisků na tabuli a větší písmostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občas dávat více najevo, co budeme dělat a kam právě směřujeme. V některých pasážích je to poněkud hůře odtušitelné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nic mě nenapadá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
zápis na tabuli je sice esteticky krásný, ale trochu obtížně se mi dělaly souběžně zápisky s tím, jak se znovu na místech již popsaných vynořovaly nové poznámkystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Škoda mluvit, ankety z posledních xyz let to vystihují dobře.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Viz minulé ankety.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [3]: 90%-100%
- 2 : 33 % [3]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 33 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 26 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 13 % [2]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 20 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 20 % [2]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 2.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 55 % [5]: 2
- 3 : 11 % [1]: 3
- 4 : 11 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5