[00EKOT] Ekonomie pro techniky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 43
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 43 studentů.
- Ukončilo předmět: 35 studentů.
- Průchodnost: 81 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Kdyby to nebylo klasicky v 17:30 - 19:10, tak bych si odnesl mnohem více vědomostí (spánek). S obsahem předmětu jsem byl spokojen. Zisk zápočtu za docházku a minitest na konci hodiny je dobrý koncept.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Nudné, nezáživné. Na konci každé hodiny primitivní test.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Předmět by se mohl více zaměřit na oblasti důležité pro studenty matematiky a fyziky, namísto obecného vhledu do ekonomie.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Úvod do základů ekonomie.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PV
-
Předmět má nedostatečnou dotaci hodin vzhledem k množství témat, které by stály za probrání.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Som zástancom toho názoru, že princíp fungovania ekonomiky sa dá naučiť predovšetkým v praxi. Každopádne dozvedel som sa zaujímavé informácie a zapremýšľal som si nad ekonomickými problémami. Testíky na konci vôbec nepomohli ku zvýšeniu pozornosti študentov na prednáškach.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Špatný čas předmětu, studenti nedávali pozor a usínali. Získání zápočtu bylo nejlehčí ze všech humanitních předmětů.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Účast na přednášce je povinná. Na konci každé přednášky se píše test, který je ovšem jednoduchý a de facto pouze ověřuje, jestli studenti dávali pozor. Předmět jako takový je celkem zábavný.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Zajímavé souvislosti, i když bych uvítala i sekci věnovanou tomu, s čím se prakticky setkáme v běžném životě, jako sazby hypoték apod.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Předmět to je hezký a naučil jsem se spoustu zajímavých věcí, ale vlastně moc nechápu, proč ty předměty musíme absolvovat.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PV
-
Žádné poznámky nemám.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 2.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 27 % [3]: 2
- 3 : 36 % [4]: 3
- 4 : 9 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.18
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 81 % [9]: ano
- 3 : 18 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká