Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 58
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 58 studentů.
  • Ukončilo předmět: 42 studentů.
  • Průchodnost: 72 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Tenhle předmět mi toho dal hodně. Třeba "Hlavní důvod, proč v druháku nelézt na praktika, když je nemám povinná". Zabere to dost času (ale dá se to zvládnout, není to žádná tragédie, ale pokud vás nebaví dělání protokolů, tak je to prostě dost času). K tomu asistenti jsou takoví - všelijací. Někteří jsou skvělí, pomohou, poradí, ví, co tam vlastně máte dělat, ví, kde můžete udělat chybu a upozorní vás - a pak tam jsou zase někteří arogantní, někteří bez ponětí o tom, co byste vlastně měli dělat, někteří u kterých můžete změřit celou úlohu bez toho, aby za vámi i jednou došel (!!). Nároky jsou různé - někdo vám u posledního protokolu bude tvrdit, že se přeci známkovaly všechny (neznámkovaly) a vytkne vám věci, které předtím byly všechny v pohodě. Někteří na vás budou koukat jako na idiota, když po nich budete chtít zkontrolovat zapojení obvodu, jiní vás seřvou, pokud zapojíte do vypnutého zdroje a pak to chcete zkontrolovat... Asi by si ty nároky měli hlavně ujasnit mezi sebou, a až pak to chtít po studentech. A reverzní kyvadlo je zatraceně vysoko.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • užitečný předmět pro studenty, co mají v druhém ročníku praktika, seznámení s laboratoří a zadáním experimentů, naučení se vytváření protokolů
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Užitečný, zajímavý až zábavný předmět, ve kterém se kromě té fyzikální stránky naučíte zpracovávat grafy a dokumenty v LaTeXu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Vzhledem k množství domácí přípravy by předmět mohl mít 3 kredity místo 2. Úlohy dobře seznámily s přístroji.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
    • Taková předzvěst praktik, kde už si data na rozdíl od ZFM1 naměříte sami. Rozhodně dobrý způsob, jak si konečně ,,potykat" s Latexem, který ovšem budete častokrát dlouhé noci proklínat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
    • Student si vyzkouší jednoduché pokusy a naučí se zpracovávat krátké protokoly.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [3]: ano
  • 3 : 50 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká