Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16ZPRA] Základní praktikum

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 20
  • Procento hodnotících: 30 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 20 studentů.
  • Ukončilo předmět: 11 studentů.
  • Průchodnost: 55 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Rozhodně se vyplatí nenechat i ujet vlak u detektorů, znalosti z nich se docela hodí. Hodně časově náročné, ale zpětně mi to tak hrozné nepřijde. Asi si tím člověk musí projít, aby si na to jednou přišel a v budoucnu už podobné srandičky jdou lépe od ruky. Donutí to naučit se s gnuplotem/matlabem a latexem.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Väčšina úloh len o mačkáni jedného knoflika dookola.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Dva kredity mi přijdou směšně málo na to, kolik energie a času je třeba tomuto předmětu věnovat. Nevýhodou je také to, že předmět se vyučuje paralelně s předmětem DETE, takže se často stane, že máte měřit a následně diskutovat úlohu, o které vlastně nic moc nevíte, protože k tomu nemáte žádné teoretické základy. Samozřejmě se zde nabízí samostudium, ale je určitě jasné, že samostudiem je téměř nemožné pochopit danou problematiku na takové úrovni, abyste pak byli schopni komentovat výsledky a napsat nějakou smysluplnou diskuzi. Tohle jediné bych předmětu vytkla, jinak je určitě fajn, že máme i nějaký praktický předmět.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Není nad to si ty detektory osahat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Pokusy byly zajímavé, ale zpracování často náročné a časové zpracování bylo na dlouho. U jedné úlohy se požadovalo samostatné naprogramování programu, který vše spočítal - problém pro ty co neumějí moc dobře s matlabem a programovat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [3]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: ano
  • 3 : 83 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká