Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 67
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [27]
1:
66 % [18]
2:
33 % [9]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
80 % [4]
2:
20 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [22]
1:
63 % [14]
2:
36 % [8]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
    • Užitečné, nicméně vše co je ve skriptech
      Jan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Vždy relativně plná místnost mluví, myslím, za vše.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Děkuji za množství věcí navíc, které pomohly k lepšímu pochopení látky - dobrovolné domácí úkoly, programovací úlohy, aplikační seminář.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Pro někoho nemusí být přínosem, není však na škodu na ně chodit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Látky bylo mnoho, poslední kapitola se nestihla pořádně probrat, na což pak bylo možné doplatit u zkoušky. Celkově tempo bylo dosti rychlé, ale asi to jinak nešlo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Srozumitelné, ale občas až příliš rychlé a obsáhle.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Stejné jako skripta, nebo videa na yt z minulych let, takže od nejake chvile prestane bavit..
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Byl jsem jen na první přednášce, ze zkušenosti z prvního semestru jsem se pohodlně vše naučil z velmi kvalitních skript + cvičící dovysvětlí souvislosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Je důležité si dávat pozor na dojem, že přednášky téměř přesně kopírují skripta (což je pravda) a proto jsou zbytečné (což pravda není). Doc. Dvořáková narozdíl od jiných vyučujících, kteří se skript striktně drží skutečně neupadá do nějakého monotoního opisování skript- skutečně vysvětluje. Myslím, že kdybych na přednášky nechodila, trvala by mi příprava na teoretickou část zkoušky mnohem déle.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Přesně jako skripta od paní docentky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Milý přístup, příjemná atmosféra na cvičeních.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Úkoly i to, že jsme pokaždé stihli to, co jsme měli - přitom jsme sami počítali u tabule. Paní docentka ale přesně věděla kdy pomoc a navést, jaký krok lze třeba přeskočit, abychom se zbytečně nezdržovali a stihli vše důležité.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Připravené materiály, úkoly a názorné procvičení všeho. Nemusel jsem se být, že by nám paní docentka něco zapomněla ukázat.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Zde nemám nic.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Není to vyloženě podnět ke zlepšení, spíš jen taková poznámka, pokud plusové body za aktivitu na cvičeních udílíte především na základě dobrovolných domácích úkolů (tudíž, že výsledky malých testíků a chození k tabuli nejsou tolik relevantní), je dobré to zdůraznit
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
    • Skripta i zápisy
      Jan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Byla to kombinace skript a vlastních zápisků z přednášek.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Skripta, zápisky z přednášek, videopřednášky z youtube.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Vše se dá naučit ze skvěle napsaných skript doc. Dvořákové, ale v náročnějších pasážích jsem ocenil i vlastní zápisky z přednášek.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • +přednášky na yt z minulych let
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Skripta a zápisky bohatě stačily. Doporučuji nezanedbat poslední kapitolu!
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Vlastní zápisky se hodí, ale skripta jsou perfektní, přesně kopírují přednášky a obsahují všechnu zkoušenou látku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • na youtube jsou nahrané přednášky, pomůžou, když chybíte
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
    • Skripta, vlastní zápisky, na průběžné testy během semestru pak z testů z minulých let.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Výborně napsaná skripta.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • zápisky v kombinaci se skriptama
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • k úspěšnému složení zkoušky bez problému postačí skripta + část skript z prvního semestru o Lineární geometrii
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • + vlastní zápisky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Skripta doplňovaná poznámky u důkazů v sešitě.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [18]
    • Zkouška náročná, požaduje se dokonalá znalost vlastně uplne všeho
      Jan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Zkouška z algebry pro mě byla asi největším strašákem. V látce jsem tak trochu plaval a ne všemu jsem rozuměl. Nicméně po týdnu přípravy jsem to nějak zvládl. Paní docentka je u zkoušky příjemná a pokud si něčím nejste jistí, pomůže.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Oceňuji pečlivost při zkoušce - prošla se látka za celý semestr všemi způsoby - příklady, důkazy,...
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Paní docentka byla velmi přívětivá, férová a tolerovala drobné přešlapy, pokud si je člověk uvědomil a opravil je.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Příjemná atmosféra, velkou výhodou je nechat si uznat písemnou část ze semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Na zkoušce jsem strávil přes pět hodin, naštěstí je paní docentka tak milá, jak to jen jde. Je sice přísná a vyzkouší si vás úplně ze všeho, ale neshazuje, snaží se pomoci, takže i přes značnou délku jsem si zkoušku vlastně užil.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • nejtězší zkouška z letního semestru, paní Balková chce vše vysvětlit, proč píšete to, co píšete apod..
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Zkouška byla dost náročná, paní docentka je docela přísná. Na druhou stranu přihlíží k aktivitě během semestru a výsledku písemné zkoušky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zkouška byla poměrně dlouhá (byl jsem cca. 5 hodin). Jinak velmi příjemná atmosféra.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Zkouška není lehká, ale když jste naučení, lze ji zvládnout. Paní docentka je ohromně milá osoba, nebojte se jí, není k tomu důvod a hodnotí objektivně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
    • Hodně náročná zkouška - i když je zkoušející milá, nic vám zadarmo nedá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Náročnost je o něco vyšší ale velmi oceňuji to, že člověk si může nahnat plusové body během semestru.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zkouška je v klidné až pohodové atmosféře, doc. Dvořáková ráda pomáhá, radí, když to potřebujete. Hodnocení/náročnost jsem čekal i o malinko tvrdší.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • dlouhá zkouška, objektivní přístup, trpělivost a snaha paní docentky Dvořákové
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zkouška naprosto odpovídala mým výsledkům ze semestru a díky přístupu zkoušející jsem během zkoušky získal důvěru, že zkoušku zvládnu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Zkouška je objektivní, všestraná. Zkoušející je trpělivá, pokud nevíte, rovnou vám i problematiku dovysvětlí.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Zkouška velice náročná - ale zdála se mi značně neobjektivní. Nebyl jsem s průběhem zkoušky spokojen.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Myslím, že zkouška je především velmi časově náročná (a to ta má trvala jen tři hodiny), pokud jde o obtížnost, lze si vystačit s obsahem skript, jinak bych chtěla ocenit možnost odpuštění praktické zkoušky na základě výsledků dvou průběžných testů v semestru
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
    • Látka byla podána přehledně a srozumitelně.
      Martin Kovanda st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Určitě oceňuji způsob výkladu. Podání definic, vět, i důkazů bylo srozumitelné a je už pak na každém, jak toho využije. Velké plus je i pohodový přístup u zkoušky, ze které jsem měl celkem strach, ale zjistil jsem, že se není čeho bát.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Přehledný výklad, nadpisy, srozumitelnost, domácí úkoly na každé přednášce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Srozumitelnost přednášky a pečlivý zápis na tabuli. Oceňuji srozumitelná a čtivá skripta.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Fascinuje mě preciznost, s jakou paní docentka vede přednášky (má také zajímavý smysl pro humor). Má přesný systém bodování během roku a u zkoušky započítává k dobru každičký zlomek bodíku - vyplatí se pracovat během semestru. Na jaderce je to sice spíše "těžko na cvičišti, ještě hůř na bojišti", ale kdyby se člověk během semestru flákal, tak o zkouškovém nemá šanci. Oceňuji možnost zhlédnout nahrané přednášky na internetu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • I s velkým počtem studentů opravovala všechny domácí úkoly a dávala nám feedback
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Jasný a zřetelný výklad. Ke každému problému je uveden i příklad. Možnost řešit dobrovolné úlohy a získat bonusové body ke zkoušce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pěkný zápis na tabuli, dobré vysvětlovací schopnosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Vše bylo napsané na tabuli, v podstatě stejně jako ve skriptech. K tomu byly popřípadě doplněny vysvětlující poznámky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Vysvětlování, programovací DÚ, vlídnost a milost
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
    • Dokonalá znalost problematiky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Systematičnost - zápis na tabuli je dokonale přehledný, člověk se v tom neztratí. A i když jsou přednášky nahrané a obsahem odpovídají skriptům, paní docentka je jednoduše skvělá přednášející - vkládá příklady tam, kde je třeba, objasní spoustu věcí a celkově byly ty přednášky velmi příjemné. Oceňuji i zadávání domácích úloh a jejich včasné opravování (což v zimním semestru u pana Ambrože rozhodně nebylo samozřejmé).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Velmi přesný a srozumitelný výklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Velmi vstřícný přístup a přednes doplňující skripta.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Tempo i styl výkladu mi připadali takřka ideální. I když jsou skripta skvělá, jsem ráda, že přednášející ukazovala i jiné příklady, než jsou v nich uvedeny. Zápis na tabuli je zcela logický, čitelný, není v něm zmatek.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Snahu zaujmout, výstižnost, přesnost vyjadřování.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Látka vykládá srozumitelně, případně ji ihned demonstruje na příkladech, má úhledný zápis na tabuli
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
    • Jedinou vadou na kráse bylo snad občasně příliš rychlé diktování. Člověk se pak spíše soustředil na rychlé psaní než na pochopení probírané látky.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Některé přednášky bylo přednášeno velmi rychle (takže se těžko dělaly zápisky), ale chápu, že jinak by se asi všechno nestihlo.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • V ničem, tempo je přiměřené, písmo krasopis.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • myslím si že přednášku má strukturovanou skrz celej semestr skvele..
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Občas trochu monotonní výklad.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Nic
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Občas přidat do přednášek zajímavé vsuvky. Možná nějaké promítání z počítače nebo přidat příklad kde se výklad používá v realitě.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Možná by mohlo být na průběžné testy trochu více času- zadání byla velmi jednoduchá ale v čistě numerickém počítání člověk snadno udělá chybu a pak třeba celý příklad počítá znovu- U zkoušky už byl čas zcela vyhovující. Také mne mrzí, že aplikační seminář byl v době, kdy se to mnoha lidem krylo s povinnými předměty. Líbilo by se mi, kdyby nějakých přednášek navíc o využití lin. algebry bylo více ale chápu že jde o činnost nadstandartní, není příliš adekvátní psát ji jako výtku...
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Trochu více energie do přednášení.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Každé cvičení test z látky probrané na přednáškách.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Ocenil bych více kladený důraz na bonusové body ze semestru. Zde platil dvojí metr.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [11]: 90%-100%
  • 2 : 27 % [6]: 75%-90%
  • 3 : 9 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 13 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [39]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 51 % [20]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [25]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [22]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 4 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [22]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [14]: 1 (výborný)
  • 2 : 36 % [8]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 40 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký