Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 25 / 67
- Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [27]
1: |
|
66 % [18] |
2: |
|
33 % [9] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [22]
1: |
|
63 % [14] |
2: |
|
36 % [8] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.36
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
-
Užitečné, nicméně vše co je ve skriptechJan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Vždy relativně plná místnost mluví, myslím, za vše.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Děkuji za množství věcí navíc, které pomohly k lepšímu pochopení látky - dobrovolné domácí úkoly, programovací úlohy, aplikační seminář.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Pro někoho nemusí být přínosem, není však na škodu na ně chodit.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Látky bylo mnoho, poslední kapitola se nestihla pořádně probrat, na což pak bylo možné doplatit u zkoušky. Celkově tempo bylo dosti rychlé, ale asi to jinak nešlo.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Srozumitelné, ale občas až příliš rychlé a obsáhle.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Stejné jako skripta, nebo videa na yt z minulych let, takže od nejake chvile prestane bavit..st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Byl jsem jen na první přednášce, ze zkušenosti z prvního semestru jsem se pohodlně vše naučil z velmi kvalitních skript + cvičící dovysvětlí souvislosti.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Je důležité si dávat pozor na dojem, že přednášky téměř přesně kopírují skripta (což je pravda) a proto jsou zbytečné (což pravda není). Doc. Dvořáková narozdíl od jiných vyučujících, kteří se skript striktně drží skutečně neupadá do nějakého monotoního opisování skript- skutečně vysvětluje. Myslím, že kdybych na přednášky nechodila, trvala by mi příprava na teoretickou část zkoušky mnohem déle.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Přesně jako skripta od paní docentky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Milý přístup, příjemná atmosféra na cvičeních.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Úkoly i to, že jsme pokaždé stihli to, co jsme měli - přitom jsme sami počítali u tabule. Paní docentka ale přesně věděla kdy pomoc a navést, jaký krok lze třeba přeskočit, abychom se zbytečně nezdržovali a stihli vše důležité.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Připravené materiály, úkoly a názorné procvičení všeho. Nemusel jsem se být, že by nám paní docentka něco zapomněla ukázat.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Zde nemám nic.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Není to vyloženě podnět ke zlepšení, spíš jen taková poznámka, pokud plusové body za aktivitu na cvičeních udílíte především na základě dobrovolných domácích úkolů (tudíž, že výsledky malých testíků a chození k tabuli nejsou tolik relevantní), je dobré to zdůraznitst. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
-
Skripta i zápisyJan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Byla to kombinace skript a vlastních zápisků z přednášek.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Skripta, zápisky z přednášek, videopřednášky z youtube.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Vše se dá naučit ze skvěle napsaných skript doc. Dvořákové, ale v náročnějších pasážích jsem ocenil i vlastní zápisky z přednášek.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
+přednášky na yt z minulych letst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Skripta a zápisky bohatě stačily. Doporučuji nezanedbat poslední kapitolu!st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Vlastní zápisky se hodí, ale skripta jsou perfektní, přesně kopírují přednášky a obsahují všechnu zkoušenou látku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
na youtube jsou nahrané přednášky, pomůžou, když chybítest. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
-
Skripta, vlastní zápisky, na průběžné testy během semestru pak z testů z minulých let.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Výborně napsaná skripta.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
zápisky v kombinaci se skriptamast. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
k úspěšnému složení zkoušky bez problému postačí skripta + část skript z prvního semestru o Lineární geometriist. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
+ vlastní zápiskyst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
-
Skripta doplňovaná poznámky u důkazů v sešitě.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [18]
-
Zkouška náročná, požaduje se dokonalá znalost vlastně uplne všehoJan Trödler st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Zkouška z algebry pro mě byla asi největším strašákem. V látce jsem tak trochu plaval a ne všemu jsem rozuměl. Nicméně po týdnu přípravy jsem to nějak zvládl. Paní docentka je u zkoušky příjemná a pokud si něčím nejste jistí, pomůže.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Oceňuji pečlivost při zkoušce - prošla se látka za celý semestr všemi způsoby - příklady, důkazy,...st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Paní docentka byla velmi přívětivá, férová a tolerovala drobné přešlapy, pokud si je člověk uvědomil a opravil je.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Příjemná atmosféra, velkou výhodou je nechat si uznat písemnou část ze semestru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Na zkoušce jsem strávil přes pět hodin, naštěstí je paní docentka tak milá, jak to jen jde. Je sice přísná a vyzkouší si vás úplně ze všeho, ale neshazuje, snaží se pomoci, takže i přes značnou délku jsem si zkoušku vlastně užil.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
nejtězší zkouška z letního semestru, paní Balková chce vše vysvětlit, proč píšete to, co píšete apod..st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Zkouška byla dost náročná, paní docentka je docela přísná. Na druhou stranu přihlíží k aktivitě během semestru a výsledku písemné zkoušky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zkouška byla poměrně dlouhá (byl jsem cca. 5 hodin). Jinak velmi příjemná atmosféra.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Zkouška není lehká, ale když jste naučení, lze ji zvládnout. Paní docentka je ohromně milá osoba, nebojte se jí, není k tomu důvod a hodnotí objektivně.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
-
Hodně náročná zkouška - i když je zkoušející milá, nic vám zadarmo nedá.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Náročnost je o něco vyšší ale velmi oceňuji to, že člověk si může nahnat plusové body během semestru.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zkouška je v klidné až pohodové atmosféře, doc. Dvořáková ráda pomáhá, radí, když to potřebujete. Hodnocení/náročnost jsem čekal i o malinko tvrdší.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
dlouhá zkouška, objektivní přístup, trpělivost a snaha paní docentky Dvořákovést. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zkouška naprosto odpovídala mým výsledkům ze semestru a díky přístupu zkoušející jsem během zkoušky získal důvěru, že zkoušku zvládnu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
-
Zkouška je objektivní, všestraná. Zkoušející je trpělivá, pokud nevíte, rovnou vám i problematiku dovysvětlí.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Zkouška velice náročná - ale zdála se mi značně neobjektivní. Nebyl jsem s průběhem zkoušky spokojen.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Myslím, že zkouška je především velmi časově náročná (a to ta má trvala jen tři hodiny), pokud jde o obtížnost, lze si vystačit s obsahem skript, jinak bych chtěla ocenit možnost odpuštění praktické zkoušky na základě výsledků dvou průběžných testů v semestrust. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
-
Látka byla podána přehledně a srozumitelně.Martin Kovanda st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Určitě oceňuji způsob výkladu. Podání definic, vět, i důkazů bylo srozumitelné a je už pak na každém, jak toho využije. Velké plus je i pohodový přístup u zkoušky, ze které jsem měl celkem strach, ale zjistil jsem, že se není čeho bát.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Přehledný výklad, nadpisy, srozumitelnost, domácí úkoly na každé přednášce.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Srozumitelnost přednášky a pečlivý zápis na tabuli. Oceňuji srozumitelná a čtivá skripta.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Fascinuje mě preciznost, s jakou paní docentka vede přednášky (má také zajímavý smysl pro humor). Má přesný systém bodování během roku a u zkoušky započítává k dobru každičký zlomek bodíku - vyplatí se pracovat během semestru. Na jaderce je to sice spíše "těžko na cvičišti, ještě hůř na bojišti", ale kdyby se člověk během semestru flákal, tak o zkouškovém nemá šanci. Oceňuji možnost zhlédnout nahrané přednášky na internetu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
I s velkým počtem studentů opravovala všechny domácí úkoly a dávala nám feedbackst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Jasný a zřetelný výklad. Ke každému problému je uveden i příklad. Možnost řešit dobrovolné úlohy a získat bonusové body ke zkoušce.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Pěkný zápis na tabuli, dobré vysvětlovací schopnosti.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
-
Vše bylo napsané na tabuli, v podstatě stejně jako ve skriptech. K tomu byly popřípadě doplněny vysvětlující poznámky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Vysvětlování, programovací DÚ, vlídnost a milostst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072
-
Dokonalá znalost problematikyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Systematičnost - zápis na tabuli je dokonale přehledný, člověk se v tom neztratí. A i když jsou přednášky nahrané a obsahem odpovídají skriptům, paní docentka je jednoduše skvělá přednášející - vkládá příklady tam, kde je třeba, objasní spoustu věcí a celkově byly ty přednášky velmi příjemné. Oceňuji i zadávání domácích úloh a jejich včasné opravování (což v zimním semestru u pana Ambrože rozhodně nebylo samozřejmé).st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Velmi přesný a srozumitelný výklad.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Velmi vstřícný přístup a přednes doplňující skripta.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
-
Tempo i styl výkladu mi připadali takřka ideální. I když jsou skripta skvělá, jsem ráda, že přednášející ukazovala i jiné příklady, než jsou v nich uvedeny. Zápis na tabuli je zcela logický, čitelný, není v něm zmatek.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Snahu zaujmout, výstižnost, přesnost vyjadřování.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Látka vykládá srozumitelně, případně ji ihned demonstruje na příkladech, má úhledný zápis na tabulist. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
-
Jedinou vadou na kráse bylo snad občasně příliš rychlé diktování. Člověk se pak spíše soustředil na rychlé psaní než na pochopení probírané látky.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Některé přednášky bylo přednášeno velmi rychle (takže se těžko dělaly zápisky), ale chápu, že jinak by se asi všechno nestihlo.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
V ničem, tempo je přiměřené, písmo krasopis.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
myslím si že přednášku má strukturovanou skrz celej semestr skvele..st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
-
Občas trochu monotonní výklad.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Nicst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
Občas přidat do přednášek zajímavé vsuvky. Možná nějaké promítání z počítače nebo přidat příklad kde se výklad používá v realitě.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Možná by mohlo být na průběžné testy trochu více času- zadání byla velmi jednoduchá ale v čistě numerickém počítání člověk snadno udělá chybu a pak třeba celý příklad počítá znovu- U zkoušky už byl čas zcela vyhovující. Také mne mrzí, že aplikační seminář byl v době, kdy se to mnoha lidem krylo s povinnými předměty. Líbilo by se mi, kdyby nějakých přednášek navíc o využití lin. algebry bylo více ale chápu že jde o činnost nadstandartní, není příliš adekvátní psát ji jako výtku...st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Trochu více energie do přednášení.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Každé cvičení test z látky probrané na přednáškách.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Ocenil bych více kladený důraz na bonusové body ze semestru. Zde platil dvojí metr.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [11]: 90%-100%
- 2 : 27 % [6]: 75%-90%
- 3 : 9 % [2]: 50%-75%
- 4 : 13 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [39]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 51 % [20]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [25]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 88 % [22]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 4 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [22]
Průměr odpovědi: 1.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [14]: 1 (výborný)
- 2 : 36 % [8]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 40 % [2]: středně obtížný
- 4 : 60 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký