Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 39
  • Procento hodnotících: 30 %
Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • schopnost vysvětlit látku, použití i jiných postupů a vysvětlení než na přednáškách
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Jeden z nejlepších učících, co jsem zatím poznal. Vlastně můžu říct že ještě studuji díky němu. Kdyžby místo něj učil elmu a mechaniku někdo přísnější, tak by na Jaderce bylo podle mě tak o 70 % méně žáků Velmi se mi líbily jeho cvika, říkal tam dost věcí i mimo elmu, které byly velmi zajímavé. Až jsem někdy zapomněl že je to elma. Upřímě i když elma je pro mě nejhrozivější předmět, tak na tyhle cvika bych klidně chodil znova a rád
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Dobře látku vysvětlí, otevřený přístup, průběh cvičení velmi podobný, jako průběh přednášek z mechaniky - vše začíná vhodným nákresem situace, následuje úvaha o způsobu řešení a následuje odvození vzorce, nebo vhodné použití vzorce. Pan Břeň výborně komentoval, co se při výpočtu děje, proč se postupuje takovým způsobem a jak to ovlivní výsledek.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • trochu zmatek v označení příkladů (často jsem je ani podle skript nedohledala), u některých příkladů jen naznačí řešení a už je s námi nedopočítá
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Našel jsem poznámky na netu a na praktickou část z vypracovaných příkladů od Schmidta
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Skripta a zápisky z přednášek
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Skripta, internet.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Zápisky z přednášek byly takřka nepoužitelné, skripta jsou psaná tak, jako by tomu student rozuměl přinejmenším tolik jako pan docent Štoll. Nezbývá než udělat slepenec toho všeho + Feynmanna a jiných zdrojů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Klasická skripta + nějaká pdfka, která různě kolují.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • skripta a vlastní poznámky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Skripta a vypočítaná skripta (z netu), Zápisky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Bohužel u zkoušek z fyziky se pravidelně stává, že zkoušející nechá studenty bez dozoru a ty pak přirozeně podvádí. Pro ty co se poctivě připraví je to iritující. Mrzí mě, že fakulta o tom ví (objevuje se to pravidelně v anketách) a nic s tím nedělá.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Jediné štěstí bylo, že na našem termínu byl pan dr. Břeň, takže zkouška byla příjemná a pohodová jako v mechanice. Z doslechu vím, že pan prof. Chadzitaskos zkouší zásadně z toho, co umí nejhůře vysvětlit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkouška viz mechanika.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Náročnost zkoušky se hodně odvíjí od zkoušejícího. U doktora Břeně je to jako mechanika, tři otázky, pokud člověk ví a má všechno napsané na papíře, tak se jen doptá na otázky okolo a během hodiny může být člověk venku (pokud tam není příliš mnoho lidí).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Když by mě pan doktor Břeň nezkoušel, tak si nekokážu přestavit jak bych zkoušku dal. A díky němu se na elmu podívám i po zkoušce
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • K zápočtu bylo třeba získat 1 bod ze 4 z jediné zápočtové písemky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 27 % [5]: Skripta
  • 3 : 5 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 63 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 18 % [2]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký