Čechová Miloslava Mgr. - [04RZ1] Ruština Z1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 35
- Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Ochota, pedagogické schopnosti - látka byla podána srozumitelně.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
Ochotu, dobře rozvrstvené hodiny - nikdy předtím jsem se nesetkala s výukou cizího jazyka, kde bych tolik mluvila, a přitom nás na tu ruštinu chodilo vážně hodně. Vyučující je navíc velmi příjemná, pochválí, neustále dává pozor na výslovnost, a pokud je třeba, tak opraví.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
Přátelský přístup a rychlá znalost našich jmen, která navodila hodinám mnohem lepší atmosféru.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Moc se mluvilo česky (na začátku to je v pohodě, ale ke konci semestru si myslím, že už by hodiny mohly být víc konverzační) - třeba mluvit rusky, ale pomalu, aby i začátečník stíhal.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 16 % [1]: obtížný
- 3 : 33 % [2]: středně obtížný
- 4 : 50 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký