Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. - [02EXF1] Experimentální fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 89
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [22]
1:
63 % [14]
2:
22 % [5]
3:
13 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
60 % [6]
2:
30 % [3]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
66 % [8]
2:
16 % [2]
3:
16 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Vzhledem k tomu, že jsem absolvoval ZFM1, nebyly pro mě přednášky příliš přínosné a navštěvoval jsem je vlastně jenom z důvodu kreditového ohodnocení.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Zápočet je za účast na přednáškách.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Raději bych zakončení zkouškou. Počet svých absencí někdy člověk někdy neovlivní... Navíc takhle předmět navštěvuje spousta zoufalců jen kvůli snadno získatelným kreditů. I když jsem vyzkoušela několik míst v aule, kvůli jejich neschopnosti zabavit se potichu nebo šeptat jsem často z přednášky nic neměla.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Těžko říct, vzhledem k tomu, že byl tento předmět čistě přednáškový.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Těžko říct, vzhledem k tomu, že byl tento předmět čistě přednáškový.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Pan doktor Chaloupka je velice přijemný a vtipný přednášející. Líbí se mi jeho způsob výuky a podání látky.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Mluví srozumitelně
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • zajímavý výklad, zopakování a rozšíření znalostí pro účastníky ZFM1
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • smysl pro humor
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
    • Umí i docela suchou látku podat stravitelně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
    • Humor, dobře provedené prezentace.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Rychlost a vtipy
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek V
    • Líbí se mi jak přednášející umí ukaozvat příklady na opravdovych experimentech. Dává to pak lepší vhled.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Chyba předmětu EXF1 rozhodně netkví v přednášejícím.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
    • Příprava přednášky. Zatímco na ZFM1 byly přednášky pana doktora perfektní, zde působily nepřipraveně a nenavazovaly. Někdy až působily dojmem, že by přednášející radši byl doma.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • méně hanit běžné textové editory
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů V
    • Ne, že by mi vadilo, že přednáška v pátek skončí dřív, ale ne když je to za cenu toho, že se zajímavé věci málo rozeberou, nebo úplně přeskočí. Neměl by se nechat odradit lidmi, které předmět nezajímá. Je to první (a možná jediné) setkání s teorií práce a interpretace naměřených dat, přijde mi to dost důležité.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Žádné
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 58 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 41 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [6]: 1
  • 2 : 30 % [3]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 20 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [4]: lehký
  • 5 : 40 % [4]: velmi lehký