Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Franc Jiří Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 95
  • Procento hodnotících: 11 %
Celkové hodnocení [11]
1:
72 % [8]
2:
18 % [2]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [11]
1:
72 % [8]
2:
18 % [2]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Zohľadňujúc to, ako málo času bolo na poriadne prebratie všetkých príkladov a ako dlho môže trvať vypočítať jeden príklad z algebry, sme toho stihli ozaj dosť. V prvom skúškovom týždni sa konalo ešte jedno cvičenie, ktoré spolu s poslednou prednáškou dosť pomohli precvičiť a pochopiť lineárne variety
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Pan Franc umí látku výborně vysvětlit, občas zopakuje teorii z přednášek, která je potřebná. Ochotně odpovídá na dotazy.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Svižnost probírání látky
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • Stihli jsme to, co jsme měli. Navíc se snažil, aby se u tabule vystřídalo co nejvíce lidí, a tak měli všichni šanci získat bonusové body ke zkoušce.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Nevolá moc k tabuli.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Ochotný, rozumí látce a dovede ji vysvětlit.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Viac hovoriť, aké vety pri príkladoch zrovna používame, aj keď chápem, že na to nie je veľa času. Okrem toho by bolo asi lepšiez keby na konci hodiny dopočítal príklad, keď už ostáva iba pár minút do konca, aby sme čo najmenej preťahovali. V niektorej ankete sa na to ale vraj sťažovali, takže to asi záleží na preferenciách
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Rychlost, kterou pan Franc cvičil se opravdu nedala stíhat, už jsem prošel mnohým, ale tohle bylo opravdu moc rychlé, naopak, ale byl ochotný vysvětlit daný problém při dotazu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Zápis na tabuli.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Při použiti odborných výrazu (např. geometrická násob. vlastního čísla) připomenout co to znamená - v algebře je hodně nových pojmu, stává se, že některé slyšíte poprvé na cvičení a nevíte o čem se mluví (obzvlášť v zimním semestru).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Príliš nízka časová dotácia. Na začiatku každého cvičenia sa píše malý test z látky prebranej na poslednom cvičení, ktoré spolu s aktivitou na hodine môžu priniesť 2 bonusové body k písomnej časti skúšky, čo môže pomôcť.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Malá dotace
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Ze cvičení lineární algebry jsem byl poměrně frustrovaný. Časová dotace 1 cvičení za 2 týdny je, myslím si, málo. Cvičící se snažil stihnout co nejvíce příkladů a tempo jeho výkladu bylo strašně rychlé. Často jsem nestíhal opisovat tabuli, natož poslouchat výklad a pochopit látku. Občas se mi stávalo, že jsem na vše rezignoval a jen jsem opisoval tabuli a pochopit danou látku jsem se snažil doma.Takové "normální" cvičení ve smyslu toho, že se nikam nechvátalo a bylo více uvolněné, bylo to poslední, které bylo nepovinné a probíraly se příklady navíc. Celkově jsem měl tedy ze cvičení dojem, že je to sprint na 6 cvičení.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Bylo by dobré, kdyby cvičení byla každý týden. Tento předmět by měl mít hodinovou dotaci 2+2, protože potom se ze cvičeních stává sprint na 100 metrů. Přičemž je nezbytné, aby ke zkoušce byly procvičeny všechny typy příkladů.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Málo hodin cvičení, kdyby byla ještě jedna či dvě hodiny navíc, vůbec by to neškodilo. Museli jsme probírat strašně rychle a navíc jsme museli ještě hodinu nahrazovat.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [8]: 1
  • 2 : 18 % [2]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 18 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 45 % [5]: lehký
  • 5 : 36 % [4]: velmi lehký