Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [01MASC] Matematická statistika - cvičení

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 17
  • Procento hodnotících: 17 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Pan docent Hobza je jeden z nejlepších cvičících, co jsem za 3 roky na fakultě potkal. Je energický a vše poctivě a smysluplně vysvětlí. Navíc má trpělivost s pomalejším studenty.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Moc se mi líbilo vysvětlování statistických testů v druhé půlce cvičení, nejdříve byly vysvětleno proč a jak a teprve pak jsme si zkoušeli to použít na reálných příkladech.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • V ničem.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Možná až zbytečně se zdržuje počítáním s konkrétními daty.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
    • Možná sjednotit věty a definice s přednáškou. Otázka také je, jestli by nestálo za to vypustit příklady probírané na začátku, jelikož to byly zkouškové příklady na MIP.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký