Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Sekničková Jana Mgr. Ph.D. - [18EKONS] Ekonometrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 16
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
75 % [3]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
50 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Myslím, že by nebylo špatné ten předmět postavit trochu víc pro matematiky, když už ho musíme povinně splnit. Látka je to vlastně vcelku zajímavá, jen její podání je těžké utrpení. Ještě těžší, pokud ročník před vámi napíše k tomuto předmětu špatnou anketu. Tímto omlouvám dalšímu ročníku, že si to vyzkouší také.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Nepočítá zbytečně mnoho jednoduchých příkladů. S výsledky testu posílá i statistiky, což je milé, ale rozhodně ne nutné. V tomto případě bych ocenila spíše dostat dříve výsledky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Systém chození k tabuli je zvláštní. Navíc pro mě osobně bylo vcelku náročné použít něco, o čehož existenci jsem se dozvěděla před hodinou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Myšlenka taháků není špatná, je pravda, že člověk ho pak stejně skoro nepoužije. Stejně tak je příjemná možnost obejít zkoušku, což není nic těžkého. Druhý zápočtový test byl ale místy trochu rána pod pás, některé teoretické otázky by nešlo odpovědět ani se sešitem ( a to nemluvím o opravdu divné značení správnýh odpovědí, nedivila bych se, kdyby někdo přišel o body jen proto, že to značení špatně pochopil). Stejně tak sdělování výsledků. Pokud nám měl pomoci domácí úkol k lineární regresi, nepomůže nám, pokud nám, pokud se nedozvíme jeho správné řešení. To jsme nedostali ani po několika e-mailových žádostech paní přednášející (a ne, opravdu nemyslím body v tabulce, ale správné řešení). Zkouška je sama o sobě velmi nenáročná, jde naučit se na ni ani ne za den a člověk dostane A. Velmi snadná možnost, jak si zvednout průměr.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Obrovské plus - na zkoušku jsem nemusel.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Snahu vytvořit pro studenty příjemný systém vyučování, která ale bohužel opravdu nevychází...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Tak rozhodně netýrat studenty otázkami typy "neskončíme, dokud mi neřeknete, kolik je dva plus dva" (nejde o polopatické rozepisování vzorců!). Pokud chcete studenty do výkladu zapojit, dejte jim otázky, nad kterýmy bude zajímavé se zamyslet a nebudou se stydět na tak blbé otázky odpovídat, stejně tak předpokládat, že neznáme integrál 1/x je takové až skoro urážející. Jsme zvyklí fungovat tak, že pokud si něco z matematiky nepamatujeme, ale měli bychom, tak si to prostě doplníme sami. Poznámky typu, co všechno známe ze základní školy, jsou vtipné maximálně jednou.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 50 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký