Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malachov Martin Ing. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [16]
1:
31 % [5]
2:
43 % [7]
3:
18 % [3]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
31 % [5]
2:
43 % [7]
3:
18 % [3]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
    • Nejvíce na panu inženýru oceňuji jeho způsob podání látky. Stávalo se, že jsem na přednáškách něco nepochopil, ale po cvičení, kde byla daná látka vysvětlena zase jinak, mi to bylo mnohem jasnější. Dalším velkým kladem byl smysl pro humor a cynismus, který z pana inženýra, nebál bych se říct, až čiší. Dodávalo to v hodinách takové ty nečekané vtipné momenty.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Na začátku každé kapitoly shrnul a osvěžil teorii z přednášek, což velmi pomohlo k rychlému zorientování a pochopení příkladů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pan Malachov mi ze začátku vůbec nesedl a trvalo mi asi tři nebo čtyři cvičení než jsem si zvykl na jeho přístup a vystupování, ale nakonec jsem si ho velmi oblíbil a myslím, že díky domácím úkolům jsem byl dobře připraven na průběžné písemky. Přijde mi, že se mu i podařilo popasovat se i s objemem látky a nedostatkem času na její probrání.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Pečlivost, vytištěné papíry s úlohami, které se nestihly.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Když se člověk zeptá, tak umí velmi dobře vysvětlit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • ke všem se choval spravedlivě, na každého stejný metr
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Kdo projde přes pana Malachova má jistotu toho, že se naučí něco navíc, ať už jde o triky jak počítat příklady nebo pohled na lineární algebru, co přesně znamená to co počítáme.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Látce velmi dobře rozumí, umí dobře odpovídat na dotazy, opravdu se snaží, abychom to pochopili. Zadává úkoly, na kterých trvá jako na nutné podmínce k zápočtu, které člověka donutí se učit, počítat. Mnohým to ovšem dost vadí.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • ukazuje důležité souvislosti, srozumitelné vysvětlení, trpělivý přístup
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Opravdu dobře vysvětlená látka, když jsem něco nepochopil, po hodině mi to bylo srozumitelně vysvětleno.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Je velice aktivní a totéž požaduje po studentech. Je trpělivý, humorný, jeho vysvětlování je efektivní.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
    • Nic mě nenapadá.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Měl jsem pocit, že oproti kruhu paní docentky jsme nestíhali.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství
    • Trochu mi vadila jeho arogance, kterou bylo možné vycítit z jeho tónu a občasných poznámek. Někdy nasadil opravdu zběsilé tempo, které lze zpomalit jedině kladením otázek (na které vždy dostanete kvalitní odpověď, byť s náznakem opovržení). Svou práci dělá velmi dobře, takže si vlastně nemám na co stěžovat, ale i lidská stránka učitele mi přijde důležitá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • měl by mluvit a psát na tabuli o tom stejném
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Ze začátku člověka cvičící překvapí možná i nemile, ale dokáže přirůst k srdci.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • velmi časově náročné domácí úkoly
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Celý výklad probíhá tak rychle, že ke konci hodiny už jen pozoruji vyčerpané spolužáky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
    • Ke konci semestru už poněkud pokulhávala oprava úkolů a jelikož jako úkoly zadával spíše ty příklady, které jsme nestihli, nebo byly něčím neobvyklé hodilo by se přesněji vědět, kde má člověk chyby (hromadně se rozebírali se jen ty nejčastější).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Co víc říct než že jsou užitečná a velkým dílem přispívají k pochopení a osvojení látky.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Látky je opravdu hodně a ani v rychlém tempu se téměř nestíhalo. Možná by nebylo na škodu zavést druhé cvičení, třeba jednou za dva týdny.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Těžko se stíhá všechno co potřebujeme stihnout všichni cvičící musí hrozně kmitat (o to méně chápu B matiku, kde mají jedno cvičení za 2 týdny) možná přidat jednu hodinu týdně navíc a přidat kredit jeden.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Mohlo by jich být víc, pokud vím, mnoho skupin dost bojovalo s časem, stíhaly se jen typové příklady.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 31 % [5]: 1
  • 2 : 43 % [7]: 2
  • 3 : 18 % [3]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [4]: lehký
  • 5 : 12 % [2]: velmi lehký