Motlochová Lenka Bc. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 46
- Procento hodnotících: 19 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
88 % [8] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
88 % [8] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Oceňuji snad úplně všechno. Jednoznačně můžu říct, že s doktorkou Motlochovou jsme to "vyhráli". Vždycky byla ochotná pomost a vysvětlit, případně pokud nevěděla z hlavy, následujicí cvičení odpověděla. Prostě paráda.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Cvičící se snažila vše vysvětlit srozumitelně. Před každou kapitolou stručně zopakovala látku probranou na přednášce a uvedla základní vztahy pro výpočet příkladů k dané kapitole.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
asi všechno, schopnost srozumitelného vysvětlení, ochota, trpělivost, lidskost jedna z nejlepších cvičícíchst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Ochota, snadno pochopitelný výklad, dobrý zápis na tabuli.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Slečna Motlochová je skvělá cvičící, která látku zopakuje a naučí. Opravdu to byly velmi příjemné hodiny.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Chytrá, milá, dobře vysvětluje, její cvičení byla radost navštěvovatst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Umí vysvětlit. Ráda pomůže, slečna doktorka je velice milý člověk.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Nic mě nenapadá.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Méně vysvětlovat studentům, více stihnoutst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Více se usmívat :)st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Rozhodně skvělý způsob k podchycení nepochopené látky probrané na přednášce.Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Cvičení k tomuto předmětu jsou adekvátní.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Sbírka řešených příkladů doktora Schmidta byla velmi užitečná k přípravě na zápočtové písemky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Dobře vedené. Pan profesor má cvičení velmi dobře nastavené. Získat zápočet by měl být v silách všech.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [8]: 1
- 2 : 11 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 11 % [1]: obtížný
- 3 : 66 % [6]: středně obtížný
- 4 : 22 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký