Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Musílek Ladislav prof. Ing. CSc. - [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 8
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
25 % [1]
3:
75 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
0 % [0]
2:
25 % [1]
3:
75 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Na přednáškách jsou předčítány prezentace, ve kterých je tím pádem téměř vše. Účast na přednáškách bývá nízká, ale občas se utrousí nějaká informace navíc.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • prezentácie
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prezentace a sem tam nějaká poznámka z přednášky nebo cvičení.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Prezentace z přednášek
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Podobný průběh jako JRF1. Je potřeba se v problematice dobře orientovat, témata se občas trochu překrývají nebo doplňují a to jich tam není zrovna málo. Nespoléhat na to, že "na tohle se přeci nezeptá". Složitá matem. odvození (potenciálové jámy apod.) ale snad pan profesor po nikom nechtěl. Atmosféra nebyla ani příjemná ani nepříjemná.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Otázky ke zkoušce jsou vždy zadané hodně obecně a je na studentovi zda si vzpomene co všechno se k tomu dá říct, jinak má smůlu. Je důležité aspoň ke všemu něco napsat a pak o tom umět mluvit a odpovídat, když se na něco zeptá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Pokud jste nechodili na přednášky, tak hodně štěstí. Naučte se kdo provedl jaký experiment a ten umějte správně popsat. Průběh stejný jako JRF1.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Hluboké znalosti, pozitivní nálada.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Výuka formou předčítání prezentací mi občas přijde úmorná, ale proti struktuře, srozumitelnosti atd. nemůžu nic říct.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 50 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 75 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5