Nikl Jan Ing. - [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Ocenil bych více možností pro samostatnou práci na hodinách, např. v podobě v jaké byl koncipován zápočtový test.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství V
-
Trochu víc si všímat a být důraznější. Já vím, že jsou především cizojazyční studenti drzí jako opice, ale i tak...st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Zápočtové testy byly opravdu velmi lehké, dalo by se na ně naučit během pár hodin bez navštívení jediného cvičení.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 25 % [1]: velmi lehký