Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 59
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [15]
1:
80 % [12]
2:
20 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [15]
1:
80 % [12]
2:
20 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
    • Stihne látku, kterou má stihnout. Je to kvalitní cvičící. Říká profesorovy oblíbené testové otázky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Velmi dobře strukturovaný přednes.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Látku podává zajímavě a zábavně. Je ochoten vysvělit věci do detailu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Ľudský prístup ku študentom a humor.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Oceňuji rychlé tempo cvičení, probrání příkladů, které je opravdu potřeba umět zejména u zkoušky. Taky probrání teorie a ochotu vše vysvětlit buď na cvičeních nebo na konzultaci. Zápisy na tabuli jsou ukázkově úhledné, cvičení srozumitelná a připravená.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Ze zápisků z cvičení se velmi dobře učilo na zkoušku.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Vyhovuje mi, akou rýchlosťou prechádza jednotlivé príklady. A to, že zápočtové písomky neboli nijak zákerné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Humorný, perfektně rozumí látce, dokáže své znalosti předat studentům, po absolvování cvičení jsem se nemusel připravovat na zápočty, stačilo si projet příklady ze cvičení
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Ačkoliv si s Novotným připadám, jako když se rychlost zvuku mrcasí tam, kde kdysi dávno prolétla rychlost světla, a marně se ji snaží napodobit, tak se dokázal na cvičeních zpomalit dostatečně na to, abych pobrala, co se snaží předat. Speciálně upozorňuje na typově důležité příklady.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Někdy je to fakt hodně psaní, někdy bylo tedy lepší méně psát a více mluvit a rozebírat danou problematiku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Řekl bych, že je to cvičící pro matematické fyziky, protože nerad zjednodušuje látku a taky občas přidá něco z hlubší teorie. Návrh na zlepšení je, že pro béčkové matematiky by mohl prozrazovat triky na počítání příkladů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • V rýchlosti výkladu v ťažších partiách preberanej látky.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Väčšie písmo, prosím.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení jsou zajímavá a zábavná.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Dobré cvičenia s výborným cvičiacim. Niekedy bol výklad príliš rýchly a človek nestíhal, čo je mínus.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [15]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [12]: 1
  • 2 : 20 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 73 % [11]: středně obtížný
  • 4 : 26 % [4]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký