Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 59
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [15]
1: |
|
80 % [12] |
2: |
|
20 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [15]
1: |
|
80 % [12] |
2: |
|
20 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
-
Stihne látku, kterou má stihnout. Je to kvalitní cvičící. Říká profesorovy oblíbené testové otázky.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
Velmi dobře strukturovaný přednes.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Látku podává zajímavě a zábavně. Je ochoten vysvělit věci do detailu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Ľudský prístup ku študentom a humor.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Oceňuji rychlé tempo cvičení, probrání příkladů, které je opravdu potřeba umět zejména u zkoušky. Taky probrání teorie a ochotu vše vysvětlit buď na cvičeních nebo na konzultaci. Zápisy na tabuli jsou ukázkově úhledné, cvičení srozumitelná a připravená.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Ze zápisků z cvičení se velmi dobře učilo na zkoušku.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Vyhovuje mi, akou rýchlosťou prechádza jednotlivé príklady. A to, že zápočtové písomky neboli nijak zákerné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
Humorný, perfektně rozumí látce, dokáže své znalosti předat studentům, po absolvování cvičení jsem se nemusel připravovat na zápočty, stačilo si projet příklady ze cvičeníst. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Ačkoliv si s Novotným připadám, jako když se rychlost zvuku mrcasí tam, kde kdysi dávno prolétla rychlost světla, a marně se ji snaží napodobit, tak se dokázal na cvičeních zpomalit dostatečně na to, abych pobrala, co se snaží předat. Speciálně upozorňuje na typově důležité příklady.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Někdy je to fakt hodně psaní, někdy bylo tedy lepší méně psát a více mluvit a rozebírat danou problematiku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
-
Řekl bych, že je to cvičící pro matematické fyziky, protože nerad zjednodušuje látku a taky občas přidá něco z hlubší teorie. Návrh na zlepšení je, že pro béčkové matematiky by mohl prozrazovat triky na počítání příkladů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
-
V rýchlosti výkladu v ťažších partiách preberanej látky.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Väčšie písmo, prosím.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení jsou zajímavá a zábavná.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
-
Dobré cvičenia s výborným cvičiacim. Niekedy bol výklad príliš rýchly a človek nestíhal, čo je mínus.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [15]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [12]: 1
- 2 : 20 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 73 % [11]: středně obtížný
- 4 : 26 % [4]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký