Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [18ZALG] Základy algoritmizace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
66 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 5.00
- Průměr hodnocení: 4.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
66 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 5.00
- Průměr hodnocení: 4.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Cvičení byly nudné a nepříjemné. Probírané látka byla uměle zpomalována, bylo do detailu vysvětleno to, co už všichni chápali.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
Vadil mi nadřazený přistup cvičícího a relativně pozdní zadání zápořtového programu. Princip zápočtového programu jsme měli nastudovat sami, i přes jeho složitost. A v programu jsme nesměli používat např. vektory, nebo obecně jakékoli knihovny.st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 4.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 66 % [2]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 66 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký