Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Frýbort Jan Ing. Ph.D. - [17DERF] Deterministické metody v reaktorové fyzice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 3
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Rozhodně člověk nespal jako na SMRF. Zapojení studentů do hodiny je dobré, teorie tak akorát, v podstatě jediná vážnější výtka je ta příprava domácích úkolů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Viz přednášejíc (stejná osoba, probíháspolečně s přednáškou).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Viz přednášejíc (stejná osoba, probíháspolečně s přednáškou).
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Znalosti a povětšinou (99 %) milý přístup.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Naučit se být trochu lepším řečníkem; doladit úkoly - tak, aby bylo jejich cílem skutečný přínos, ne jen "dohledávat v manuálu správnou syntaxi" - v některých kódech navíc dost nepřehlednou. co třeba pro ten NJOY vytvořit pro studenty nějaký hezký přehled, co je na kterém řádku, aby se to nemuselo lovit v tom příšerném manuálu z minulého století? Upozorňovat studenty na úskalí při vypracovávání úkolů a ne se jen tvářit jak tajemný hrad v Karpatech, a pak to vrátit nebo udělit horší známku. Uvědomuji si, že je asi snahou zvýšit samostatnost studentů, na druhou stranu si myslím, že to je na místě až po poskytnutí kvalitních učebních materiálů (tuto funkci neplní ani teoretické prezentace ani strašné manuály ke kódům). Poslední věcí, která trochu komplikovala vypracovávání úkolů byl fakt, že pan doktor většinu dní v týdnu nebyl k zastižení na katedře pro případnou krátkou konzultaci k úkolům.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Viz přednášky.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký