Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Průša Petr Ing. Ph.D. - [16DETE] Detektory ionizujícího záření

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 11
  • Procento hodnotících: 54 %
Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
66 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
33 % [2]
2:
66 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Vlastně na to mám stále rozdělený názor. V přednáškách je vše a vyplatí se na ně chodit. Na druhou stranu je strašně náročné udržet pozornost. Ideální by bylo mít s sebou skripta nebo vytisknuté prezentace a držet nit výkladu podle tohoto a bokem si zapisovat vše navíc, co bude na přednášce řečeno. Když máte štěstí, čerstvé informace z přednášek jde využít v ZPRA.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • prezentace a vlastní zápisky
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skripta, prezentace, vlastní zápisky jen výjimečně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • + prezentace
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika
    • Prezentace z přednášek, kde jsou všechny důležité informace, ale není v nich všechna ?povídací omáčka?.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Zkoušející nebyl příliš přísný, dal 3 otázky a stačilo k nim vždy něco napsat popřípadě dovysvětlit, když to projížděl. Zbytečně nazabíhal do detailů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkouška byla docela detailní. Zkoušející se hodně ptal na principy, souvislosti, muselo se hodně přemýšlet :D Když jsem něco nevěděla, pomocí drobných nápověd zkoušení směroval tak, abych odpověď vymyslela. Celkově mi zkoušení přišlo objektivní, do jisté míry i příjemné, ale náročné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Zkouška je opravdu velmi náročná. Pokud ji uděláte, znamená to, že předmětu rozumíte a ne že jste byli schopní naučit se skripta nazpaměť, aniž byste do problematiky hlouběji viděli. Za mě nejnáročnější oborový předmět, zároveň ale jeden z nejdůležitějších. Na zkoušku doporučuju se opravdu připravit.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika
    • Zkouška může být dlouhá či krátká, v závislosti na tom, jak plynule předvedete znalosti. Čekají vás 3 otázky rovnoměrně pokrývající látku celého učiva. Zkoušející si pak pročte vaše odpovědi a vyptává se na nejasnosti, popřípadě na to, co chybí. Z výrazu tváře a tónu řeči nepoznáte jestli odpovídáte správně nebo špatně, tak je lepší odpovídat rozhodně. Dává možnost opravit si chybné odpovědi, je dobré říkat nahlas svůj tok myšlenek, může se toho pak chytit. Nakonec je hodnocení mírnější, než byste čekali.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Snaha všechno pořádně vysvětlit a odpovídat na otázky studentů (pokud se na nějaké zmůžou).
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Velmi originální smysl pro humor. Na každé přednášce řekl minimálně jednou slovo "bizarní".
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Mluvit hlasitěji.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 30 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5