Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Starý Radovan Ing. - [17JPC] Jaderný palivový cyklus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 3
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Nebyla to ztráta času, je zajímavé vidět různé přístupy k výuce (Starý - "mám to na háku, přinesu si kafíčko", Losa - "ala nejlepší kamarád nás studentů", Kobylka - "nepustit si je k tělu, být vždy profesionální", Sklenka - "metoda vedené diskuze - učitel jen jako mentor"). Krom přednášek pana Starého se rozhodně vyplatí na přednášky chodit.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Starý - dostatečná znalost, vřelý přístup, dobré podklady ke zkoušce. Losa - velké znalosti co se obohacování týče, velmi milý přístup, rady co se naučit a co je spíš navíc apod., velmi kvalitní podklady ke zkoušce. Kobylka - znalosti. Materiály nejsou příliš přehledné, je tam halda věcí, které mi přijdou osobně zbytečné. Nejsou dostupné elektronicky, což je katastrofa. Sklenka - znalosti, metodika výuky je skvělá, milý přístup, kvalitní podklady ke zkoušce.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Starý - má příliš mnoho prostoru, kvůli čemuž se zbytek PC bere příliš hrubě a rychle. Přitom nás "skoro" nic nenaučil... Je to milé, poslouchat pana Starého, ale v tomto předmětu měl příliš prostoru. Stačilo by mu o dvě hodiny méně na stejný objem učiva. Losa - nic neměnit, takhle je to dokonalé. Zasloužil by si zapojovat do výuky častěji, má co předat (a umí znalosti předat, což je zásadní). Kobylka - dát materiály online stejně jako zbytek KJR, vybrat co je skutečně důležité a co ne. Sklenka - nic neměnit, je to skvělé tak, jak to je.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • nemá cvičení, pouze přednášky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký