Starý Radovan Ing. - [17JPC] Jaderný palivový cyklus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 3
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Nebyla to ztráta času, je zajímavé vidět různé přístupy k výuce (Starý - "mám to na háku, přinesu si kafíčko", Losa - "ala nejlepší kamarád nás studentů", Kobylka - "nepustit si je k tělu, být vždy profesionální", Sklenka - "metoda vedené diskuze - učitel jen jako mentor"). Krom přednášek pana Starého se rozhodně vyplatí na přednášky chodit.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Starý - dostatečná znalost, vřelý přístup, dobré podklady ke zkoušce. Losa - velké znalosti co se obohacování týče, velmi milý přístup, rady co se naučit a co je spíš navíc apod., velmi kvalitní podklady ke zkoušce. Kobylka - znalosti. Materiály nejsou příliš přehledné, je tam halda věcí, které mi přijdou osobně zbytečné. Nejsou dostupné elektronicky, což je katastrofa. Sklenka - znalosti, metodika výuky je skvělá, milý přístup, kvalitní podklady ke zkoušce.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Starý - má příliš mnoho prostoru, kvůli čemuž se zbytek PC bere příliš hrubě a rychle. Přitom nás "skoro" nic nenaučil... Je to milé, poslouchat pana Starého, ale v tomto předmětu měl příliš prostoru. Stačilo by mu o dvě hodiny méně na stejný objem učiva. Losa - nic neměnit, takhle je to dokonalé. Zasloužil by si zapojovat do výuky častěji, má co předat (a umí znalosti předat, což je zásadní). Kobylka - dát materiály online stejně jako zbytek KJR, vybrat co je skutečně důležité a co ne. Sklenka - nic neměnit, je to skvělé tak, jak to je.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
nemá cvičení, pouze přednáškyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký