Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Štěpnička Petr prof. RNDr. Ph.D. - [15ANCH2] Anorganická chemie 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 14
  • Procento hodnotících: 28 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Na přednáškách se probírala především systematická část anorganické chemie. Na konci přednášek byly předvedeny některé reakce v praxi.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • skripta, zápisky a prezentace
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • prezentace z přednášek máte k dispozici, hodí se
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Skripta + prezentace zkoušejícího.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška byla dlouhá, myslím tím že bylo na ní hodně žáků, takže než se na každého došla řada tak to trvalo dlouhou dobu= víc nervů
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Velmi, velmi, velmi stresující. Po testu je volno, ve kterém jej opravují, poté musíte v určitou dobu být namačkaní na chodbě, kde si nemáte kam sednout a čekat. Pan profesor si volá jednotlivce k ústní části víceméně podle úspěšnosti v testu od nejlepšího, čili dokud vás nezavolá, tak ani nevíte, zda jste testem prošli. Kdo testem neprošel, se to dozví až po několika HODINÁCH, během kterých zkouší všechny, kdo prošli. No a pak jde domů a pokusit se může jindy. Hrozný systém... Ke zkoušení si donesete svou seminární práci či prezentaci, zeptá se, o čem to bylo a jinak se o to moc nezajímá...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Zkouška začala testem, který byl především z prezentací a skript. Po dvouhodinové pauze jsme se sešli u kabinetu zkoušejícího. Zkoušející volal od nejlepších testů k nejhorším (i lidé, kteří zkoušku nesložili, museli čekat až do konce). Na zkoušce se ukázala prezentace/seminární práce, zkoušející se zeptal na 2-3 otázky. Více méně známka z testu je rozhodující.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Pokusy
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Vážnost, s jakou k výuce přistupuje Experimenty
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Mohl by se míň zaměřit na komplexní sloučeniny
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Občas, pokud to je možné, zvolnit, nechat nás dopsat poznámky, či zdůraznit, co je to nejdůležitější (např. kterou reakci neprominete, když zapomeneme...)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Tříhodinový blok byl zdlouhavý, monotonie hlasu přednášejícího byla uspávající.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 28 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 25 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5