Tichý Miloš Ing. CSc. - [17EEZ] Energetika a energetické zdroje
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
U pana Tichého jde v podstatě o ztrátu času. Pouze hodiny praktické výuky s modelem Times byly celkem zajímavé (ale je na jejich obsahu ještě pořádně zapracovat). U pana Kobylky je účast v podstatě nutná, pokud chce mít člověk u zkoušky šanci na lepší známky. Stejně ale nestihne zapsat vše, co se odvykládá. U zkoušky se na lepší známky vyžadují všechny zmíněné maličkosti.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
viz přednášejícíst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Na panu Tichém jeho snahu, aby předmět k něčemu byl. Na panu Kobylkovi energii, jakou do svých předmětů vkládá, a také objem informací, které v hlavě nosí a studentům předává.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Přednášky pana Tichého nemají v podstatě vůči poskytnutým prezentacím žádnou přidanou hodnotu. Pokud něco říká nad rámec, tak je potřeba k těmto informacím přistupovat s opatrností, nezřídka kdy tyto informace nejsou pravdivé. Prezentace by chtěly častěji updatovat a možné lépe graficky zpracovat. U pana Kobylky je největším trnem v oku jeho odmítnutí uploadnout podklady na myDMS. Proto je potřeba na místě být nebo si o vytištění říci kolegovi - což rozhodně neodpovídá mé představě o elitní škole v 21. století. Kromě toho se u zkoušky pan doktor ptá hooodně nad rámec poskytnutých podkladů. Těžko říci, jestli vše zkoušené na přednášce vůbec zaznělo (a rozhodně není možné si vše zapsat) - to m inepřijde správné.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení je na konci semestru 2-3x a pracuje se s modelem Times. Je to docela zajímavé, ale externista potřebuje hodně zkušeností a lepší domácí přípravu na hodinu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 100 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký