Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tichý Miloš Ing. CSc. - [17EEZ] Energetika a energetické zdroje

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • U pana Tichého jde v podstatě o ztrátu času. Pouze hodiny praktické výuky s modelem Times byly celkem zajímavé (ale je na jejich obsahu ještě pořádně zapracovat). U pana Kobylky je účast v podstatě nutná, pokud chce mít člověk u zkoušky šanci na lepší známky. Stejně ale nestihne zapsat vše, co se odvykládá. U zkoušky se na lepší známky vyžadují všechny zmíněné maličkosti.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • viz přednášející
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Na panu Tichém jeho snahu, aby předmět k něčemu byl. Na panu Kobylkovi energii, jakou do svých předmětů vkládá, a také objem informací, které v hlavě nosí a studentům předává.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Přednášky pana Tichého nemají v podstatě vůči poskytnutým prezentacím žádnou přidanou hodnotu. Pokud něco říká nad rámec, tak je potřeba k těmto informacím přistupovat s opatrností, nezřídka kdy tyto informace nejsou pravdivé. Prezentace by chtěly častěji updatovat a možné lépe graficky zpracovat. U pana Kobylky je největším trnem v oku jeho odmítnutí uploadnout podklady na myDMS. Proto je potřeba na místě být nebo si o vytištění říci kolegovi - což rozhodně neodpovídá mé představě o elitní škole v 21. století. Kromě toho se u zkoušky pan doktor ptá hooodně nad rámec poskytnutých podkladů. Těžko říci, jestli vše zkoušené na přednášce vůbec zaznělo (a rozhodně není možné si vše zapsat) - to m inepřijde správné.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení je na konci semestru 2-3x a pracuje se s modelem Times. Je to docela zajímavé, ale externista potřebuje hodně zkušeností a lepší domácí přípravu na hodinu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T016 Jaderné inženýrství V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 100 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký