Urban Tomáš Ing. Ph.D. - [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 10
- Procento hodnotících: 40 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Sluníčkost. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Hned od rána v dobré náladě, odpoví na každý dotaz a mívá užitečné rady.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Zápočtový test nebyl tak těžký a dal se celkem lehce udělat pokud člověk prošel příklady ze cvičení a pochopil je.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Možná občas vyvolat někoho konkrétního. Položené otázky nebývají těžké, ale nikomu se nechce moc odpovídat a tak se cvičení občas zbytečně vleče.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Nečekat tak dlouho na odpověď studentů na nějakou otázku. Když to vypadá, že nikdo neví, tak raději pokračovat dál.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
Občas mu nebylo rozumět, dělal velké pauzy, kdy jsme se divili na co čeká.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [2]: středně obtížný
- 4 : 50 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za hodnocení a zpětnou vazbu, především ve slovním hodnocení. Vaše postřehy zohledním v další výuce.