Vysoký Jan Ing. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 6
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky se určitě vyplatí navštěvovat a ikdyž to byla čtyřhodinovka, tak se člověk těšil.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Vizte hodnocení u přednášejícíhost. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Po velmi náročné a úmorné přípravě byla zkouška až překvapivě příjemná.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
Velmi příjemná zkouška, zkoušející je milý, trpělivý a důkladný.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Přednášející byl milý, vtipný, ochotně odpovídal na otázky, které mu byly nejednou kladeny. Velmi oceňuji, žek předmětu sepsal přehledná skripta, která pokrývají danou látku. Snaží se maximálně vyjít vstříc!st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Doporučoval bych zvlášť v posledních kapitolách trochu zvolnit tempo. Látka je už dost abstraktní a měl jsem nejednou problém stíhat zachytit vyřčenou myšlenku. Občas by neuškodilo více, byť i jen velmi schématických, obrázků.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení probíhají spíše přednášmovým způsobem. myslím si, že kdyby se alespoň nějaká část např. Hopfovy fibrace spočítala u tabule někým z publika, pomohlo by to jejímu pochopení, stejně tak některé části výpočtu frame bundlu.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 50 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 50 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 100 % [2]: velmi lehký