Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vysoký Jan Ing. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky se určitě vyplatí navštěvovat a ikdyž to byla čtyřhodinovka, tak se člověk těšil.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Vizte hodnocení u přednášejícího
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Po velmi náročné a úmorné přípravě byla zkouška až překvapivě příjemná.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
    • Velmi příjemná zkouška, zkoušející je milý, trpělivý a důkladný.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Přednášející byl milý, vtipný, ochotně odpovídal na otázky, které mu byly nejednou kladeny. Velmi oceňuji, žek předmětu sepsal přehledná skripta, která pokrývají danou látku. Snaží se maximálně vyjít vstříc!
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Doporučoval bych zvlášť v posledních kapitolách trochu zvolnit tempo. Látka je už dost abstraktní a měl jsem nejednou problém stíhat zachytit vyřčenou myšlenku. Občas by neuškodilo více, byť i jen velmi schématických, obrázků.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení probíhají spíše přednášmovým způsobem. myslím si, že kdyby se alespoň nějaká část např. Hopfovy fibrace spočítala u tabule někým z publika, pomohlo by to jejímu pochopení, stejně tak některé části výpočtu frame bundlu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T069 Matematická fyzika PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 50 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 50 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 100 % [2]: velmi lehký