Zpět na předměty Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Úvod do dynamiky kontinua (01DYK)

  1. Statistiky

  2. Učitelé

    1. Fučík Radek Ing. Ph.D.
    2. Strachota Pavel Ing. Ph.D.
  3. Otázky

    1. Obsah předmětu

      1. Látka je zajímavá, přednášející odvádějí dobrou práci, ale bohužel koncept předmětu nemotivuje k tomu se něco naučit.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      2. Oba přednášející (RF a PS) byli vesměs poutaví, umí látku vysvětlit.. avšak chybělo mi něco co by mě donutilo dávat větší pozor. Například zápočtový test, či dokonce 2.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      3. Samotná myšlenka matematiků dělajících pokusy je velice zajímavá a lákavá, navíc když je předmět veden touto skvěle se doplňující dvojicí vyučujících. Předmět rozšiřuje vědomosti z mechaniky, kde se dynamika kontinua téměř neprobrala. Navíc má student v tomto semestru už poměrně dobré matematické znalosti, a tak přednášené látce porozumí lépe, než kdyby to na něj někdo vyvalil v prváku. Celkově mi byl tento předmět přínosem. Jediné co bych vytknul je, že studenti nejsou příliš motivováni dávat pozor, a tak si to tam jen přijdou odsedět a zapsat se na papír, aby dostali zápočet. (někdo to může brát jako další plus)

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R061
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      4. Konečně člověk jednou vidí, jak vypadá matematicky korektní fyzika.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R060
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      5. Odvození rovnic pro popis proudění matematicky korektním způsobem. Oceňuji srozumitelný výklad. Dobře se doplnuje s THNJ2.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R016
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      6. Úvod do dymaniky kontinua se jevil jako fyzikální předmět pouze pro studenty s matikou A, ale předmět je v pohodě zvládnutelný i s matikou B. Při přednáškách se střídají Ing. Radek Fučík Ph.D. a Ing. Pavel Strachota Ph.D. a vždy se doplňují vtipnými hláškami. Na přednáškách se odvozují různé fyzikální zákony, jedna přednáška byla doplněná i o pokus.

        • Studijní průměr: (2.5, 3.0>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


    2. Zakončení předmětu

      1. Za docházku.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      2. za docházku zápočet

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      3. Zápočet je pouze za docházku.

        • Studijní průměr: (2.5, 3.0>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2