Zpět na učitele Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Strachota Pavel Ing. Ph.D. (STRACPAV)

  1. Statistiky

    Získané známky - 1 je nejlepší
    1. 9
    2. 14
    3. 4
    4. 0
    5. 0
  2. Vyjádření

    None
  3. Učené předměty

    1. Seminář k bakalářské práci (01BSEM)

      Získané známky

      1. 2
      2. 1
      3. 1
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

      1. Mohu jedině doporučit Ing. Strachotu Ph.D. za jeho snahu a připravenost na jakékoli dotazy studentů. Má velice dobrý přehled o tom co je potřeba zajistit a zlepšit okolo BP.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R057
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      2. Určitě bych do semináře přidala informaci, jak přesně probíhají SZZ, před nimi jsme totiž zjistili, že vlastně přesně nevíme, jestli se například první obhajuje BP, když tam člověk vlastně jde z přípravy na předměty a tak. Pokud tato informace zazněla, tak se omlouvám, nicméně bylo hodně lidí, kteří nevěděli, tak bych ji více zdůraznila, nebo třeba doplnila na stránky KM, kde jsou zbylé informace k SZZ a BP. Co se týče hodnocení prezentací na semináři, tak někdy vyznělo vyloženě zle (i když tak nejspíš nebylo myšleno), určitě bych při hodnocení uvedla i nějaká pozitiva prezentace. Myslím, že by to člověka více motivovalo a trochu i uklidnilo před obhajobou na SZZ, takhle to kolikrát vypadalo, že udělal všechno špatně, což určitě u nikoho nebyla pravda. Možná by pomohlo, kdyby bylo méně prezentací na hodinu, byl by čas každou prezentaci ohodnotit podrobněji a najít i nějaké ty klady, ale je mi jasné, že by se tak posunul dopředu termín prvního prezentujícího.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: None
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 3

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: 1. Info o průběhu SZZ říkám každý rok, nezdá se mi, že bych tentokrát zapomněl. I kdyby - mohli jste se přece zeptat. Úpravu informací na webu zvážím. 2. Zlé hodnocení prezentací - je mi to líto, snažím se vždy dávat pozor, dělat si poznámky, abych pak mohl dát relevantní odezvu. Někdy je to i pro mě těžké a pár prezentací si letos kritiku zasloužilo. Velká většina je ale už na BSEM na velmi dobré úrovni, a u SZZ tím spíše. Věřím, že jsem spoustu z vás svým hodnocením spíše potěšil. 3. Méně prezentací na hodinu - souhlasím, bylo by to lepší, ale v prvních týdnech skutečně nechce prezentovat skoro nikdo. Letos to bude oříšek, budeme mít na BSEM asi přes 30 studentů...

    2. Diferenciální rovnice (01DIFR)

      Získané známky

      1. 2
      2. 7
      3. 1
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

      1. Cvičení jsou velmi dobrá, v podstatě nebylo potřeba se na písemnou část ani učit, právě díky kvalitnímu cvičení. Asi by bylo fajn, pořádně vysvětlit ty zápočtové písemky, nikdo moc nechápal, jak vážně se bere jejich výsledek a byl to trochu zmatek, jinak nemám co vytknout.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 1
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: Tak jděte k Milanovi Krbálkovi na MAB34 a budete mít pravidel a regulí dostatek. A pak nedostanete zápočet:-) Dělám si legraci... No třeba letos pravidla zápočtovky trochu vyjasníme...

      2. Pohodář, pohodové cvičení. Příklady vysvětluje dobře, dává spoustu malých komentářu a dokonce je vypisuje na tabuli. Jediná věc co bych vytknul je, že když mu na tabuli něco nevycházelo asi 10 minut, tak začal být velmi podrážděný, až se mi zdálo, že agresivní.. ale možná to byl jen můj dojem

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 1
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: Agresivní jo? Musela to být legrace mě sledovat. No snad se to nestávalo moc často ;-)

      3. Vážím si toho, že pan doktor je velmi student-friendly. Nedělá si z ničeho velkou hlavu, ale občas se v příkladu zamotal a zazmatkoval, takže potom musel spěchat, což ubralo výkladu na korektnosti.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: None
        • Známka: 1
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      4. Vstřícný přístup, ale místy méně srozumitelný výklad a přetahování cvičení.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R061
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: Díky za feedback. Letos jsem si dal předsevzetí - začínat včas a a končit taky včas. Uvidíme, snad se zadaří...

      5. S panem doktorem je sranda.

        • Studijní průměr: (2.0, 2.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 3


      6. Cvičení jedou dost rychle, bylo by lepší některé příklady lépe rozebrat, než jich spočítat co nejvíce.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: To je věčný problém. Nelze moc příkladů ubrat, skoro každý je typový. Musíte makat, rychle zapisovat a co nestihnete, tak po hodině nebo večer doplnit (od kolegů nebo sám vymyslet). Dělal jsem to tehdy stejně a pak si ode mě všichni půjčovali zápisky :-)

    3. Úvod do dynamiky kontinua (01DYK)

      Získané známky

      1. 3
      2. 3
      3. 2
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

      1. Mohl by látku více strukturovat, aby byla přehledná, jinak nemám co vytknout.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: struct DYK { ... } dynamika_kontinua;

    4. Počítačová grafika 2 (01POGR2)

      Získané známky

      1. 1
      2. 0
      3. 0
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

    5. Vybrané partie z matematiky (01VYMA)

      Získané známky

      1. 1
      2. 3
      3. 0
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

      1. Až druhý semestr jsem pochopil kvalitu tohoto vyučujícího. Má obrovský přehled a zkušenosti... a taky patří k těm hodným cvičícím.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: None
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2

        Strachota Pavel Ing. Ph.D.: Díky za hezká slova.