Zpět na učitele Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Brus Adam Ing. (BRUSADAM)

  1. Statistiky

    Získané známky - 1 je nejlepší
    1. 0
    2. 1
    3. 1
    4. 1
    5. 0
  2. Vyjádření

    None
  3. Učené předměty

    1. Elektřina a magnetismus (02ELMA)

      Získané známky

      1. 0
      2. 0
      3. 1
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

    2. Základy fyzikálních měření 2 (02ZFM2)

      Získané známky

      1. 0
      2. 1
      3. 0
      4. 1
      5. 0

      Komentáře

      1. Je mi líto, ale přístup pana inženýra jsem v laboratoři bohužel nenesla dobře. Při experimentu samotném bylo vše ještě jakž takž v pořádku (míra pocitu "jsem za osla" byla snesitelná), avšak nechat si od něj vrátit protokol nebyla zrovna věc, kterou bych si chtěla zopakovat. Samozřejmě plně uznávám, že v něm byly nedostatky odpovídající tomu, abych jej přepracovala - ale myslím si, že každou chybu je možné studentovi vytknout věcně, lidsky, bez zbytečné povýšenosti... tak, aby si při odchodu z laboratoře nepřipadal jako hlupák, který neumí ani spočítat střední kvadratickou chybu aritmetického průměru. Mějte prosím, pane inženýre, na paměti, že dostáváte do rukou studenty, kterým byly v prvním semestru v rámci ZFM vštípeny především zásady typu "snažit se z měření žádné hodnoty nevynechávat", "popisovat všechny tabulky a grafy" a "pečlivě počítat chyby" - nevíme, že najednou bude z nějakého důvodu lepší vyloučit téměř polovinu měření jako hrubou chybu, nikdo nám neřekl, že se grafické objekty nesmějí popisovat jako "tabulka" a "obrázek", ale jen jako "tab." a "obr.", a veškeré výpočty provádíme přesně podle zadaných vztahů, protože sami nic lepšího nevymyslíme... V původním protokolu jste se pozastavoval nad finální hodnotou mnou naměřeného tíhového zrychlení a zejména nad jeho spočtenou chybou s tím, že "to takhle určitě nemohlo vyjít" - ovšem když mi to po opravě "vyšlo ještě hůř", za nedostatek jste považoval už pouze jakousi stylisticky nesprávně zformulovanou větu. Chápu, že když nás studenty poprvé pustíte do laboratoře, jsme schopni ledasčeho, a že určitě není nic příjemného nám donekonečna vtloukat do hlavy ty samé základy, které si stále nejsme s to zapamatovat. Ale snažíme se, alespoň většina z nás se opravdu snaží... A nejste tam vy asistenti s námi právě od toho, abyste z nás dělali schopné experimentátory, a ne neschopné zabedněnce? :)

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R016
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1