Zpět na učitele Zpět na rozcestník Vygenerováno 02/12/2019 21:06:42

Jex Igor prof. Ing. DrSc. (JEXIGOR)

  1. Statistiky

    Získané známky - 1 je nejlepší
    1. 16
    2. 14
    3. 11
    4. 9
    5. 0
  2. Vyjádření

    None
  3. Učené předměty

    1. Dějiny fyziky 2 (02DEF2)

      Získané známky

      1. 13
      2. 9
      3. 4
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

      1. Výklad i jednání je na úrovni očekávané od děkana fakulty (tzn. rovné, profesionální). Výklad podává zajímavě, atmosféra při přednáškách je příjemná.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: 3901R066
        • Známka: None
        • Jméno: None
        • Ročník: 1


    2. Transportní jevy / Nerovnovážné systémy (02TJNS)

      Získané známky

      1. 1
      2. 1
      3. 0
      4. 0
      5. 0

      Komentáře

    3. Termodynamika a statistická fyzika (02TSFA)

      Získané známky

      1. 2
      2. 4
      3. 7
      4. 9
      5. 0

      Komentáře

      1. Na přednášky jsem se vážně a upřímně snažila chodit. Po přednášce, co suploval J. Novotný, jsem prozřela a už nechodila. Není to obsahem, předmětem, je to přednášejícím a je smutné, že to jinak tak pěkný předmět kazí. Nějaký méně tradiční způsob přednášení je sice fajn, nicméně - fakt se nechci cítit jako na střelnici, nechci pátrat po tom, co tam pan děkan zrovna zadefinoval - je schopen počítat s nějakou veličinou i deset minut a až pak vysvětlit, o co se má vlastně jednat. Navíc mi přijde neuctivé, že pan děkan tak moc přetahuje. Jistě, dělají to i jiní, nicméně u nich je aspoň vidět snaha to rychle dodělat, velmi často se omlouvají. Pan děkan ne, a když máte přednášku ve dnu, kdy jedete od sedmi do pěti bez jakékoliv pauzy... U zkoušky je navíc silně náladový. Na prvním termínu byli lidé pět minut. Na druhém první odcházeli po třech hodinách. Kousavé, nepříjemné. Nemyslím si, že by zkouška měla záviset na náladě zkoušejícího.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: None
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: None


      2. Z přednášky jsem si bohužel neodnesl vůbec nic, a to jsem navštívil úplně všechny. Možná někomu výklad pana děkana vyhovuje, ale rozhodně to nebude početná skupina. Zvážil bych předat předmět panu Jaroslavu Novotnému.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      3. Pan profesor je hodny, milý a sympatický člověk. Ovšem přednášky s ním mě nenaplňovaly. Neoslovil mě v roli přednášejícího takto důležitého předmětu na fjfi.

        • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
        • Studijní program: None
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      4. Show v podání pana profesora není přednáška, ale veřejná manifestace jeho ega. Otázky nepokládá proto, abychom na ně odpověděli, nýbrž proto, aby po zesměšnění nebožáka, který se odvážil odpovědět, následoval půlhodinový monolog, kterým se pan profesor asi něco snaží říct, ale na úrodnou půdu to nepadne. Na všetečných otázkách, kterými nás chce donutit přemýšlet, by nebylo nic špatného, kdybychom z přednášek měli nějaký základ. Obecná kuchařka na TSF zní: Nechat si s**t na hlavu a přežít. Tento předmět je ztracený případ.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R060
        • Známka: 2
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      5. U zkoušky pana děkana nezajímá, co máte napsáno v přípravě. Najde něco, co vám tam chybí a na to se zaměří. Jelikož to nejspíše nevíte (jinak byste to asi napsali do těch papírů), musíte si to odsedět a modlit se, abyste dostali alespoň E.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: 3901R021
        • Známka: 3
        • Jméno: None
        • Ročník: 2


      6. Pan děkan je nepochybně znalec oboru. Bohužel jsem se na přednáškách často ztrácel. Možná by prospělo zapracovat na zápisu na tabuli a celkové návaznosti přednášky.

        • Studijní průměr: <1.0, 1.5>
        • Studijní program: None
        • Známka: 3
        • Jméno: None
        • Ročník: 2