- Dobrý, bavil mne a odnesl jsem si z něj spoustu zajímavých věcí
- Ideální předmět na úterní brzké dopoledne.
Noviny, puštěný transport tycoon a příjemné a zajímavé vyprávění docenta Štolla. Odpočinkový předmět, který má odpočinkovým předmětem být. A tak je to správně-
- Mrzi me, ze vetsina prednasek byla o dobe "pred fyzikou", starovek, antika, stredovek, takze jsme skoncili u Newtona, takze v dobe, kdy to zaclo byt zajimave. Navic jsem se tesila, ze se dozvim o vyvoji fyziky ve dvacatem stoleti, na to by ale tento predmet musel mit aspon tri semestry, aby jsme se dostali tak daleko.
- Naprosto zbytečný předmět
- Pohoda, rád jsem si pana docenta poslechnul.
Těšil jsem se ale (a nejen já) na historii moderní fyziky, na kterou nedošlo, což musel pan docent dopředu tušit. Zkrátil bych staré dějiny a více bych se věnoval 19. 20. století.
- predmet byl docela dobry, skoda, ze se nepodarilo dojit az k moderni fyzice
- bylo to příjemné ulehčení ve škole
- možná nejzajímavější předmět na fakultě
- pěkný úvod do historie vývoje fyziky a v pěkném provedení
- předmět mě nebavil a nechodil jsem tam moc... ale to neberu jako chybu pana docenta, je to moje chyba... podmínky zápočtu byly dost benevolentní a bylo to místo oběda...;-) ale díky za takový předmět, kdyby byly na FJFI jen samé MA+, už bych byl asi v Bohnicích:-)
- Předmět sice na nic,ale celkem zajímavý.
- Škoda času, lepší když už nás chtějí vzdělávat tak ať nám dají krátkou brožurku nebo nám to hodí někam na stránky. Možná by nebylo špatný kdyby p.Štoll namluvil svůj projev a šlo by si jej pouštět z mp3 přehrávače.
- zajimavy obsah prednasek
- Bavilo mě číst názvy vědeckých děl psaných řeckou abecedou, aspoň jsem se opět trochu polepšila v řečtině...no plánuju tam do nějakých pěti let se podívat (to bude už počtvrté). Parádní odpočinek.
- bylo to takové příjemné a naučné poslouchání o tom jak se vlastně ta fyzika vyvýjela od jejího prvopočátku
- doc. Štoll je skvělý. Škoda jen, že se dějiny nestihly dodělat celé, ale skončilo se někde u Newtona.
- proč takový předmět je povinný? to přece nutně nepotřebujeme-vždyť je to spíš dějepis -né fyzika.
- Hodinka dejepisu tydne neuskodi.
- jednoducho Štoll
- Je to skvělý předmět, je možné se dozvědět spoustu zajímavých věcí.
- Tenhle predmet jsem uvital. Odpocinuti, dozvedeni se neceho noveho a predevsim velmi zajimave vedene prednasky.
- Velmi zaujimavy predmet. Znacne negativne vsak je to ze sa zapocet za predmet ziskava za ucast na prednaskach... Potom je prednaskova miestnost plna studentov ktorych obsah prednasky nezaujima a hlukom len vyrusuju ostatnych(aj ked tych je asi minimum). Navrhol by som zrusit zapocet za ucast a nahradit ho napriklad domacou ulohou zameranou na obsah prednasky... Studenti bez zaujmu o predmet by ulohu radi splnili s predstihom a nasledne by nerusili zbytok...
- Výborný pro ucelení představ a souvislostí.
- Zas to isté aká skúška, aké materiály. Dejiny fyziky bola formalita za účasť. Ale aspom bola sranda. doc. Štoll nieje fyzik ale polyhistor.
- zazímavý předmět
- zbytečný, ale snadný přístup ke kreditům
|