ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

02DEF  >  Dějiny fyziky


Počet hodnotících:69
Procento hodnotících:25%
|=====...............|

Zapsaných na předmět:272 studentů.
Ukončilo předmět:260 studentů.
|===================.|95%
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [26]
  • Dobrý, bavil mne a odnesl jsem si z něj spoustu zajímavých věcí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ideální předmět na úterní brzké dopoledne. Noviny, puštěný transport tycoon a příjemné a zajímavé vyprávění docenta Štolla. Odpočinkový předmět, který má odpočinkovým předmětem být. A tak je to správně-
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mrzi me, ze vetsina prednasek byla o dobe "pred fyzikou", starovek, antika, stredovek, takze jsme skoncili u Newtona, takze v dobe, kdy to zaclo byt zajimave. Navic jsem se tesila, ze se dozvim o vyvoji fyziky ve dvacatem stoleti, na to by ale tento predmet musel mit aspon tri semestry, aby jsme se dostali tak daleko.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto zbytečný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohoda, rád jsem si pana docenta poslechnul. Těšil jsem se ale (a nejen já) na historii moderní fyziky, na kterou nedošlo, což musel pan docent dopředu tušit. Zkrátil bych staré dějiny a více bych se věnoval 19. 20. století.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • predmet byl docela dobry, skoda, ze se nepodarilo dojit az k moderni fyzice
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo to příjemné ulehčení ve škole
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná nejzajímavější předmět na fakultě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pěkný úvod do historie vývoje fyziky a v pěkném provedení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět mě nebavil a nechodil jsem tam moc... ale to neberu jako chybu pana docenta, je to moje chyba... podmínky zápočtu byly dost benevolentní a bylo to místo oběda...;-) ale díky za takový předmět, kdyby byly na FJFI jen samé MA+, už bych byl asi v Bohnicích:-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět sice na nic,ale celkem zajímavý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škoda času, lepší když už nás chtějí vzdělávat tak ať nám dají krátkou brožurku nebo nám to hodí někam na stránky. Možná by nebylo špatný kdyby p.Štoll namluvil svůj projev a šlo by si jej pouštět z mp3 přehrávače.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimavy obsah prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bavilo mě číst názvy vědeckých děl psaných řeckou abecedou, aspoň jsem se opět trochu polepšila v řečtině...no plánuju tam do nějakých pěti let se podívat (to bude už počtvrté). Parádní odpočinek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • bylo to takové příjemné a naučné poslouchání o tom jak se vlastně ta fyzika vyvýjela od jejího prvopočátku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • doc. Štoll je skvělý. Škoda jen, že se dějiny nestihly dodělat celé, ale skončilo se někde u Newtona.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • proč takový předmět je povinný? to přece nutně nepotřebujeme-vždyť je to spíš dějepis -né fyzika.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hodinka dejepisu tydne neuskodi.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • jednoducho Štoll
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Je to skvělý předmět, je možné se dozvědět spoustu zajímavých věcí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Tenhle predmet jsem uvital. Odpocinuti, dozvedeni se neceho noveho a predevsim velmi zajimave vedene prednasky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velmi zaujimavy predmet. Znacne negativne vsak je to ze sa zapocet za predmet ziskava za ucast na prednaskach... Potom je prednaskova miestnost plna studentov ktorych obsah prednasky nezaujima a hlukom len vyrusuju ostatnych(aj ked tych je asi minimum). Navrhol by som zrusit zapocet za ucast a nahradit ho napriklad domacou ulohou zameranou na obsah prednasky... Studenti bez zaujmu o predmet by ulohu radi splnili s predstihom a nasledne by nerusili zbytok...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Výborný pro ucelení představ a souvislostí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zas to isté aká skúška, aké materiály. Dejiny fyziky bola formalita za účasť. Ale aspom bola sranda. doc. Štoll nieje fyzik ale polyhistor.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zazímavý předmět
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zbytečný, ale snadný přístup ke kreditům
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [69]2.48
1 :|=====...............|27% [19]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [16]spíše ano
3 :|======..............|30% [21]neutrální
4 :|==..................|11% [8]spíše ne
5 :|=...................|7% [5]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [69]2.49
1 :|====................|21% [15]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [11]spíše ano
3 :|===========.........|55% [38]neutrální
4 :|=...................|5% [4]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [69]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|1% [1]spíše ano
3 :|....................|1% [1]ano i ne
4 :|===.................|17% [12]spíše ne
5 :|================....|79% [55]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [69]
1 :|====................|21% [15]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [24]spíše ano
3 :|====................|18% [13]ano i ne
4 :|===.................|17% [12]spíše ne
5 :|=...................|7% [5]rozhodně ne