- neměl by opisovat pouze skripta.ale mel by začít přednášet.A hlavne trochu vstřícnější přístup.
- Pan docent by mohl být vstřícnější ke studentům když se ptají třeba i na triviální otázky. Také by měl látku občas lépe vysvětlit místo opisování důkazů z papíru
- Pro až příliš poklidné tempo přednášky se nejtěžším stalo udržet pozornost až do konce.
- vice intrakce s publikem; rict take nejake zajimavosti z l. algebry
- vypadá jako by ho to strašně nudilo.
- vyjadrovani, ani zabavne, ani ne moc srozumitelne
- Mohl by do "přednášení" zapojit i něco víc, než opisování skript (i když srozumitelných) na tabuli.
- Mohol by sa trochu menej ponahlat
- Nepřepisovat skripta na tabuli, ale látku vysvětlit "lidsky". Uvést více konkrétních příkladů.
- vykládat látku zajímavější formou
- Neopisovat mechanicky skripta
- Projev, oživit přednášky
- Pan docent přednášel v podstatě doslova obsah svých skript. Je pak otázkou, zda se na přednášky vůbec vyplatí chodit.
- Ve vstricnosti s nahradnimi terminy testu popr. opravnymi testy ci prezkousenim v pripade chybejiciho 1 bodu.
Dale by mel uvadet sirsi souvislosti predmetu, pouzivat nejake prirovnani apod.
Obtiznost prikladu v testu rozhodne nekorespondovala s obtiznosti prikladu na cvicenich. Mel by brat ohled na numericke chyby.
|