FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01NM] Numerická matematika

Další předměty
[01LIB2] Lineární algebra B2
[01LA1] Lineární algebra 1
[01NM] Numerická matematika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:9 / 31
Procento hodnotících:29%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [152]1.85
1 :|========............|42% [65]
2 :|=======.............|34% [53]
3 :|===.................|17% [26]
4 :|=...................|5% [8]
5 :|....................|0% [0]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Klasický Humhal - tedy nestát zády a neopisovat z ušmudlaných papírů rychlostí blesku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Leckdy byl výklad dost uspávající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejake oziveni prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trochu uspava, no, tezke udrzet pozornost, monotonni mluva
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Vhled do problému, ochotné vystupování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo dostatek casu v klidu si vsechno napsat do sesitu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelnost vykladu, vstricnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • preciznost, jasny vyklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Až na jednu jsem navštívil všechny...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pres 40 hodin tydne se neda zvladnout, proto jsem na nektere predmety nechodil - treba NM
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Počítat dvacet iterací na devět desetinných míst je poučné ve smyslu "nojó! ono to funguje!", nic víc....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení jsou u tohoto předmětu zbytečná, vhodná by byla pokud by se na nich programovaly odpřednášené algoritmy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • takove tema se tezko cvici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vykasla bych se na delani dukazu k vetam! zbytecne... nezbyva pak cas na derivace a integraly, pekne je, ze Humhal cloveka u tabule nabada a smeruje tak, aby to bylo dobre a prehledne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Samizdatová skripta Numerická Matematika II.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Studentská skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta na skolnimftp
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zapisky moje i spoluzaku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta z internetu: Numerická matematika II nebo tak nějak
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Naučit se ty šílenosti mě stálo nejvíc nervů a přemáhání ze všech zkoušek v druhém ročníku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyhodu maji ti, kteri jdou na zkousku pozdeji, protoze misto 9 otazek se musi ucit 4, ktere se opakuji...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9]2.00
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|====................|22% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 :|==========..........|50% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9]1.56
1 :|===========.........|55% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9]1.89
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [6]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9]2.22
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|8% [1]3-6
3 :|===.................|16% [2]7-10
4 :|========............|41% [5]11-14
5 :|==..................|8% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9]2.44
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=========...........|44% [4]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9]1.67
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9]1.78
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=========...........|44% [4]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|===========.........|55% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [14]1.00
1 :|====................|21% [3]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=======.............|35% [5]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9]1.67
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9]1.22
1 :|==================..|88% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9]3.56
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=========...........|44% [4]neutrální
4 :|===========.........|55% [5]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]2.00
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|=========...........|44% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9]2.00
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|===============.....|77% [7]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9]2.33
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [6]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9]1.44
1 :|===============.....|77% [7]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9]1.56
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne