Další předměty [01FKP] Funkce komplexní proměnné[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B [01LA1] Lineární algebra 1 [01MA1] Matematická analýza 1 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 3.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 2.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.40 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 3.80 | ||||||||||||||||||||
|