- celkově v přednášení
- Přednášející se nemohl až do poslední chvíle rozhodnout co bude vlastně potřeba k absolvování zkoušky.
- Více porozumět předmětu - student těžko pochopí věci, které zřejmě nechápe vyučující
- Vykládat látku s větším zájmem, snažit se přitáhnout studenty a mít přednášku lépe připravenou.
- Mluvilo se o tom, že tento předmět je třeba "optimalizovat". Bohužel jsem nabyl dojmu, že je možné toho dosáhnout pouze změnou přednášejícího.
- Chtelo by to lepe vysvetlovat latku a psat vetsi pismo... i kdyz ted uz jsou skripta.
- Mohl by celý předmět předat Ph.D. Krbálkovi.
- Tak predne by se mel zacit chovat jako clovek a nemenit pravidla zapoctu behem semestru. Za druhe by svou vykladanou latku mohl zvladat, tzn. pri zkousce se neridit co je psano ve skriptech a behem prednasky nedelat neodpustitelne chyby. Za treti by mohl zvladat zakladni partie matematiky, jako algebra. A ani znalost abecedy by neuskodila.
- Měl by psát čitelně na tabuli, přednášet na hlas a měl by umět napsat důkaz věty alespoň ze svých poznámek, když si na nějaký krok nevzpomene.
- Tento predmet je podle naprosto nezvladnuty, a to je chyba vzhledem k tomu, ze je jednim z klicovych ve 3. rocniku. Prednasejici se v problematice nevyzna, sam na prednasce priznal, ze nikdy osobne dukaz nevymyslel, ale musel vzdy nekde videt, to je u profesora matematiky podle me nepripustne. Zapoctove testy byly zcela neadekvatni, pokryvaly veskerou teorii v semestru, ktera se nabalovala. Tim padem priprava na tento predmet byla casove velmi narocna. Nevim, jakou funkci by pak mela po takovych testech plnit zkouska. Navic komunikace s prednasejicim byla velice slozita, nebyl otevreny zadne diskuzi. Ikdyz jsem mel dostatek bodu k zapoctu jsem se nakonec rozhodl jit radsi na predmet MMF, ktery je podle me na mnohem lepsi urovni. Na zaver bych jeste zduraznil, ze civceni vedena dr. Krabalkem mela vybornou uroven a byly pro me velmi prinosna.
- ve vsem
|