FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF] Dějiny fyziky

Další předměty
[02DEF] Dějiny fyziky
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících:50 / 0
Procento hodnotících:0%
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [171]1.74
1 :|============........|58% [100]
2 :|===.................|14% [25]
3 :|=====...............|23% [40]
4 :|....................|1% [3]
5 :|....................|1% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • mohl by zaujmout trochu razantnejsi postoj k tem, kteri vyrusuji na prednaskach; zorganizovat prednasku tak, aby se stihlo odvykladat i modernejsi partie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mozno prednasat trosku hlasnejsie a tvarou k posluchacom.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mě jsme se až příliš dlouho zdrželi stvořením vesmíru, života a lidské kultury (to by spíš patřilo do jiného cyklu přednášek a určitě by si to zasloužilo samostatný předmět - je o čem mluvit) a tím pádem jsme se nedostali za Newtona a tedy i k velmi významným objevům modernější a nejmodernější fyziky. Možná by nebylo od věci zavést i DEF2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad jen, kdyby mohl vyhodit z posluchárny osoby, které produkují nadměrný hluk a evidentně o přednášku nejeví zájem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V nicem, byla to zabava.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé by mohlo být zkusit prezentovat zápisky pomocí Power Pointu (např. s obrázky).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doc. Štoll by si měl v přednáškovém sále zjednat ticho, aby ti, kdo mají o předmět zájem, dobře slyšeli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v ničem, dokonalé tak, jak to je
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hlasitost projevu popr. uklidneni nebo vyhozeni lidi, ktrere to nezajima.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [19]
  • Humor a lidskost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prijenma relaxacni prednsaska po mnoha narocnych hodinach v jinych predmetech.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozsahle znalosti oboru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skutečně poutavé vyprávění zaujalo i mě, zatvrzelého nepřítele středoškolského dějepisu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To ze pan docent ma obrovsky prehled nejenom ve fyzice,ale i fylozofii,historii a dalsich vedach
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ty úžasné vědomosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi rozumí danému tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapalenie pre dejiny fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze se nesnazi predstirat, kdovijak neni jeho predmet stezejni :-) A navic- at bydlite kdekoli, docent Stoll tam uz byl a zna kdejakou visku v okoli... ten prehled ocenuju
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hloubku vědomostí k danému tématu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • neuvěřitelně vzdělaný člověk s ohromným množstvím vědomostí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Siroky rozhled a vtipne podani
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nádherné vyprávění, jasné podávání historických skutečností s propojením na techniku a fyziku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pochopení s těmi, kteří dějinám neholdují
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velký kulturní přehled, schopnost uvažovat nejen "matematicky a fyzikálně", vtip
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvele podrobnosti, souvislosti, pikantnosti.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Úžasný rozhled a zábavné přednášky ..
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zmysel pre humor
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Na většinu. Přednáška je povinná.
    Studijní průměr: neuveden
  • navstevnost tak tri prednasky, je potreba duvod? :-) Skoda jen, ze mam pokazde jiny podpis...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [46]1.24
1 :|================....|78% [36]rozhodně ano
2 :|====................|19% [9]spíše ano
3 :|....................|2% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [16]
1 :|=========...........|43% [7]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [36]2.00
1 :|=========...........|47% [17]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [4]spíše ano
3 :|========............|38% [14]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [48]1.35
1 :|===============.....|75% [36]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [8]spíše ano
3 :|=...................|6% [3]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [41]2.51
1 :|=====...............|26% [11]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [4]spíše ano
3 :|===========.........|53% [22]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [48]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|===.................|14% [7]7-10
4 :|==============......|72% [35]11-14
5 :|=...................|6% [3]Slovní odpověď